Kan det inte komma från bike? Dom hade ju nått erbjudande där såna glasögon ingick.Penguin skrev:På tal om att få hem saker, så fick jag för nån månad sedan ett par solbrillor av modell Velodrom på posten. Jag har ingen aning om varför!
Kan det inte komma från bike? Dom hade ju nått erbjudande där såna glasögon ingick.Penguin skrev:På tal om att få hem saker, så fick jag för nån månad sedan ett par solbrillor av modell Velodrom på posten. Jag har ingen aning om varför!
Mavve skrev:Det tyckte jag att det var
Kolla sida 68 längst ner - de handskarna måste jag ha
Men hur fick ni tillgång till så många hojägares adresser?Markku skrev:Okej gott folk, nu kommer en snabb förklaring till "AllRight".
Vi på AK Motor har gått ihop med MC Select från Danmark och AllRight från Finland (AllRight huvudägare).
Tillsammans har vi skrapat ihop en hel del produkter.
Vi presenterar konceptet i en katalog och skickade ut denna till många mc ägare (vissa fabrikat och årsmodeller filtrerades dock bort).
Håll koll på hemsidan där stort sett allt kommer att läggas upp och förhoppningsvis sker uppdateringar med jämna mellanrum.
Ha de gött!
/ Markku
På tal om att få hem saker, så fick jag för nån månad sedan ett par solbrillor av modell Velodrom på posten. Jag har ingen aning om varför!
VägverketkaZmur skrev:Men hur fick ni tillgång till så många hojägares adresser?
Stämmer precis.Emmi skrev:Alltså borde de gå på vilka som äger en hoj.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|