All right!

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nepp
Penguin skrev:
På tal om att få hem saker, så fick jag för nån månad sedan ett par solbrillor av modell Velodrom på posten. Jag har ingen aning om varför! :confused:
Kan det inte komma från bike? Dom hade ju nått erbjudande där såna glasögon ingick.

Markku

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cb900f -83, zx-6r -97, ns125f -86, cb125t -77
Okej gott folk, nu kommer en snabb förklaring till "AllRight".
Vi på AK Motor har gått ihop med MC Select från Danmark och AllRight från Finland (AllRight huvudägare).
Tillsammans har vi skrapat ihop en hel del produkter.
Vi presenterar konceptet i en katalog och skickade ut denna till många mc ägare (vissa fabrikat och årsmodeller filtrerades dock bort).
Håll koll på hemsidan där stort sett allt kommer att läggas upp och förhoppningsvis sker uppdateringar med jämna mellanrum.

Ha de gött!

/ Markku

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Markku skrev:
Okej gott folk, nu kommer en snabb förklaring till "AllRight".
Vi på AK Motor har gått ihop med MC Select från Danmark och AllRight från Finland (AllRight huvudägare).
Tillsammans har vi skrapat ihop en hel del produkter.
Vi presenterar konceptet i en katalog och skickade ut denna till många mc ägare (vissa fabrikat och årsmodeller filtrerades dock bort).
Håll koll på hemsidan där stort sett allt kommer att läggas upp och förhoppningsvis sker uppdateringar med jämna mellanrum.

Ha de gött!

/ Markku
Men hur fick ni tillgång till så många hojägares adresser?

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Hmmm,,? joo,,

Visst blir man lite glad för att d ligger en sån i brevlådan när man kommer hem,, men utbudet e ju pinsamt!!

Kolla min tråd här på www.symtekracing.com istället,, Där finns d grejer!!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag fick den, en vän som inte äger hoj med kör fick den inte, hans mamma som äger hojen fick den, men hon kör inte. Alltså borde de gå på vilka som äger en hoj.

Markku

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cb900f -83, zx-6r -97, ns125f -86, cb125t -77
Emmi skrev:
Alltså borde de gå på vilka som äger en hoj.
Stämmer precis.
Tråkigt att höra att inte alla uppskattar katalogen, då vi lägger ner stor möda på den.
Visst, det finns varor som kanske inte är populära för de som lutar framåt och varvar så gott det går men, glöm inte att custom är fortfarande den absolut största kundkretsen idag och kommer att vara i flera år framåt, det går inte att endast ha prylar till bara "racenissarna"! Då skulle vi inte kunna hålla igång firman länge till. Dock hittar ni:
Arai, Airoh, Akrapovic, Leo Vince, D.I.D, Ferodo, Bridgestone coh mycket mer som kanske passar?

/ Markku

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Inget att klaga över att få reservdelskataloger att bläddra i. Och gratisnummer av bike och MC-nytt är ju heller inte fel. Så för mig får de gärna kolla i registret.

Om de däremot börjar ringa så hoppas jag att NIX gäller, för där tycker jag själv att det börjar bli för mycket.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Jag fick den oxå.. Trodde jag fyllt i mitt namn nånstans där det var gratis katalog..
Men tydligen inte... :rolleyes:

/Lännström

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar