Alla SRW-körningar är inställda för 2007.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Inkommer klagomål, så börjar man kolla avtal.. inte svårare än så.
Som min gode vän Bånn Jååvi skulle sagt; Keep the faith! :tummenupp

Hahahahahaha! :tummenupp
Du är för go!! Men jag håller med. Visst är det trist det som hänt. Söndagarna har varit en helig dag under många år. Så helig att kyrkan antagligen varit imponerade, men det hjälper inte att tjura. Vi får blicka framåt o hoppas att vi hittar en lika bra lösning.

Jag vill också passa på att tacka vår hårt arbetande ordförande och styrelsemedlemmar som kämpar febrilt för att alla vi ska få fortsätta att göra det vi tycker är det roligaste i hela världen. Nämligen att köra bana.

TACK!!
Ni rockar hårdare än nämnda JB...
1993Jon-live05.jpg

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kikaren är inställd.

Land i sikte.
Är det en tropisk paradisö full med hula hula-brudar eller ett vindpinat arktiskt skär, ockuperat av hungriga isbjörnar :confused:

Last edited:

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
.

Mycket tråkigt, hoppas det löser sig på ett smidigt sätt för er. Fokusera på kretiva tankar som hjälper till för en bra lösning.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Kan ju inte klappa ihop butiken ja har ju inte kört mitt debut lopp i år ens :huvet
FIXA FIXA FIXA!

/R

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
jaha, då får vi väl börja med söndagskörningar på anderstorp istället, eller någon annan bana som vi är välkomna på.

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Tjaha då kan man verkligen lika gärna sälja hojen o packa ihop om det här blir en konstant. Tycker det är tråkigt att Svedala (inte svalöv som innan)kommun väljer att ställa in alla körningar på srw.

Om det är någon från kommunen som läser här så kan jag bara be snällt om att tänka igenom sitt beslut. SRW är väldigt unikt och har verkligen fått bort mig ifrån gatan. Kör nästan aldrig gata längre, inte mer än vad som är absolut nödvändigt (till och från SRW).

En svart dag i mitt liv är det här :rolleyes:

*suckar* och *saknar*

\\D

Last edited:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Tjaha då kan man verkligen lika gärna sälja hojen o packa ihop om det här blir en konstant. Tycker det är tråkigt att svalövs kommun väljer att ställa in alla körningar på srw.

Svalövs kommun är ONDA och har mer makt än man tror... fast just detta fallet gäller det nog mer Svedala kommun och som folk har skrivit tidigare så är det inte självklart att det är kommunen som dabbat sig. :pannkyss

Vi får istället börja med söndagsträningar på Häckeberga ring :yoparty :rolleyes:

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Var det nån som hörde kommunrådets tal på STCC på sturup snacka om dubbelmoral nu när detta updagas ack ack som man brukar säga.
Men men 2 kubic diesel brukar fixa de mesta :tummenupp
/R

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Tjaha då kan man verkligen lika gärna sälja hojen o packa ihop om det här blir en konstant. Tycker det är tråkigt att svalövs kommun väljer att ställa in alla körningar på srw.

Om det är någon från kommunen som läser här så kan jag bara be snällt om att tänka igenom sitt beslut. SRW är väldigt unikt och har verkligen fått bort mig ifrån gatan. Kör nästan aldrig gata längre, inte mer än vad som är absolut nödvändigt (till och från SRW).

En svart dag i mitt liv är det här :rolleyes:

*suckar* och *saknar*

\\D

Nu har jag inte fakta på bordet
Men som jag har har uppfattat det så är det enbart söndagar efter kl 18 som är "inställda"
Måndag kl 16.00 är fortfarande okej.

Om banan fått lägga ner så borde det nog stått på deras hemsida.
Men som sagt detta är inte fakta, bara mitt huvud som tänker

Och som det stod längre upp så kommer vi få ersättningstider...

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Vi får istället börja med söndagsträningar på Häckeberga ring :yoparty :rolleyes:

Just precis det som jag vill undvika. Jag menar på bana kan jag gasa hur jäkla mycket jag vill utan att riskera att jag sitter i arslet på en traktor. På tok för många har ju gjort det just där :rolleyes:

Kanske sydskånes kunde gjort en deal med Knutstorp ????

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Just precis det som jag vill undvika. Jag menar på bana kan jag gasa hur jäkla mycket jag vill utan att riskera att jag sitter i arslet på en traktor. På tok för många har ju gjort det just där :rolleyes:

Kanske sydskånes kunde gjort en deal med Knutstorp ????

Sitt nu inte o måla fan på väggen o läs översta inlägget igen. Noga! Förstå sen vad som står där... Eller alternativt, läs Alex förklaring ovan :tungan

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
uhm.. ingen!
Känn som det är läge för min andra kompis, Bobby, att säga några ord...

Han har levt ett tag, kännt av både med och motgångar, dock har han alltid lyckats komma på bra tankar efter att han nynnat denna låt för sig själv.. :rolleyes:

Don´t worry, be happy!

Bifogat

• BobbyMcFerrin.jpg
    BobbyMcFerrin.jpg
    87.1 KB · Visningar: 47

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Känn som det är läge för min andra kompis, Bobby, att säga några ord...

Han har levt ett tag, kännt av både med och motgångar, dock har han alltid lyckats komma på bra tankar efter att han nynnat denna låt för sig själv.. :rolleyes:

Don´t worry, be happy!

jaja man e väl en dummer :dummer , he he

:rock :krama

Känns bättre Swappe :pussa

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS