Araikaj
Våga Vara Snäll
Min "nya" leksak för 2007
Du kan väl slänga iväg ett PM till mig ifall du funderar på att sälja till hösten eller någon annan gång...
Min "nya" leksak för 2007
Äntligen har jag hämtat min "nya" hoj. Blev en grön zx10r -05'a, 450mil, hade en del godis på redan: Yoshi slip-on, styrdämp, tonat kåpglas, ensits. Sen har jag köpt en del annat som ska monteras: Race fit slip-on, PCIII och Xenon konvertering till att börja med. Hojen är i brutalt fint skick, vorde det inte för att originalbackdäcket är rätt slut så skulle man kunna ta den för helt ny, grymt välvårdad av tidigare ägaren som var vänlig nog att lämna med ett nytt bakdäck i köpet också
Racefit slip-on är så über coola, läs mer om det och se lite bilder här:
Ser mycket bra ut! Kommer snart över och klämmer lite...
Känner på mig att det kommer bli en bra sommar i år!
Tänkte starta en tråd där man kan slänga upp info om den nya älsklingen man precis
En Italienska med mycket kolfiber hamnade hemma hos mig, ska bli spännande verkar vara lite brutal i karaktären. En får väl ha en mjuk handled. Bimota SB8R (2000) med Suzuki TL 1000R motor. Bimota har förändrat insprutningen och hojen är utrustad med ett titaniumsystem som inte är gatlegalt. En potensiometer sitter på hojen så att man förändra bränsleblandningen i 8 steg. Nya däck. Bak/sadelpartiet är i kolfiber utan bärande bakram i metall. 1800 mil på mätaren. Den svarta delen på ramen där svingen är lagrad är i kolfiber som är bultad ihop med den övre vanliga aluminiumramen. Gaffelvinkeln är justerbar. Lite över 130 hästar. Raceversionen ( 180 hkr ) deltog i WSBK fyra tävlingar vann en ( 25% ) . Sedan tog pengarna slut hos företaget och racesatsningen avbröts och så även produktionen utav hojen, det blev endast ca 200 tillverkade.
Fina saker!
Finns inte särskilt många av dessa på vägarna. Har för mig att "Gunvald Larsson" har en likadan, sa han i alla fall i någon intervju...
Vad väger hojjen?
Lite bilder på min nya älskling!
CBR1000RR-04
/B)
>> sent i höstas i GBG men hann knappt
köra nåt....kändes de som
Ska ha på lite gott som är beställt:
Scorpion nyasta med CarbonEnds
DubbleBubble-glas
Solo-Cuts, bobbiner bak
m.m
Nytt Spyke-ställ