Alla zx12r ninja ägare titta här..

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Farsan som är en nöjd ägare till en grön Zx12r -01 fick igår hem ett brev från Kawasaki där det stod att de hade drabbats av Olje läckage. Jag kan posta hela brevet senare. Där stod också att alla ägare skulle uppsöka köpstället där de fixade problemet som uppstått på några zx12r:eek:r gratis.

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Ojojoj...min farsa har en blå Kawa ZX12R -01...men vi har inte fått nåt brev än...hmmm...
Måste tillägga att 01:eek:rna är de snyggaste ZX12R:eek:rna...flammmorna i lacken är för jäkla läckra! :tummenupp

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
Mr.Dna skrev:
Farsan som är en nöjd ägare till en grön Zx12r -01 fick igår hem ett brev från Kawasaki där det stod att de hade drabbats av Olje läckage. Jag kan posta hela brevet senare. Där stod också att alla ägare skulle uppsöka köpstället där de fixade problemet som uppstått på några zx12r:eek:r gratis.

Fick det oxå igår. Nu visste jag ju redan om det e-som dom tog upp det i Bike för några nummer sedan.

McFille skrev:
Ojojoj...min farsa har en blå Kawa ZX12R -01...men vi har inte fått nåt brev än...hmmm...
Måste tillägga att 01:eek:rna är de snyggaste ZX12R:eek:rna...flammmorna i lacken är för jäkla läckra! :tummenupp

Borde ju i ändå inte vara något problem om handlaren/verkstan man anlitar är seriös. Då fixar dom det vid service. Dom får ju ändå betalt av Kawa centralt och då finns ju ingen anledning för dom att "missa" dessa pengarna :))

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Lämna inte in den på AVA MC så ska det nog gå smärt fritt. :fakta

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...