Alltid, förutom på trettio- och femtiosträckor.
Jag är oerhört fördomsfull, jag brukar varna MC då jag tror att deras största problem är hastigheten.
Däremot varnar jag sällan bilar, eftersom jag gärna ser att rattfyllon inte slipper undan.
JA, jag vet att det är dumt och inkonsekvent, men så gör jag.
Därför att de personer som inte kan hålla hastigheten på nämnda sträckor har förbrukat sin rätt till sitt körkort, det är även i dessa kontroller som många påverkade förare fastnar.Varför inte?
Jag varnar alltid och har själv klarat mig många gånger tack vare mötande blinkare.
:tacka
Ligga på ratten och göra v-tecknet? Hur fan ska man nå pedalerna?Två helljusblinkningar och liggande V-tecken på ratten.
Det ingår väl i körkortsutbildningen?
...varnar jag för, så länge som de mötande ekipaget framförs på ett rimligt trafiksäkert sätt. Är det däremot nykterhetstest behövs inga varningar då jag skulle välkomna fler kontroller och mer resurser till detta viktiga arbete.
På något underlig vis hittar jag ändå en viss underliggande moral i detta beteende
Ha de!
Ligga på ratten och göra v-tecknet? Hur fan ska man nå pedalerna?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |