Alltid, förutom på trettio- och femtiosträckor.
Jag är oerhört fördomsfull, jag brukar varna MC då jag tror att deras största problem är hastigheten.
Däremot varnar jag sällan bilar, eftersom jag gärna ser att rattfyllon inte slipper undan.
JA, jag vet att det är dumt och inkonsekvent, men så gör jag.
Därför att de personer som inte kan hålla hastigheten på nämnda sträckor har förbrukat sin rätt till sitt körkort, det är även i dessa kontroller som många påverkade förare fastnar.Varför inte?
Jag varnar alltid och har själv klarat mig många gånger tack vare mötande blinkare.
:tacka
Ligga på ratten och göra v-tecknet? Hur fan ska man nå pedalerna?Två helljusblinkningar och liggande V-tecken på ratten.
Det ingår väl i körkortsutbildningen?
...varnar jag för, så länge som de mötande ekipaget framförs på ett rimligt trafiksäkert sätt. Är det däremot nykterhetstest behövs inga varningar då jag skulle välkomna fler kontroller och mer resurser till detta viktiga arbete.
På något underlig vis hittar jag ändå en viss underliggande moral i detta beteende
Ha de!
Ligga på ratten och göra v-tecknet? Hur fan ska man nå pedalerna?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |