Nu på måndag är det åkning igen så kom igen nu det är ju 211 SH medlemmar från sundsvall så det borde kunna komma fler än 4-5 st från stan ???
Och skyll nu inte på gatufesten å massa annat...... Det är på bana man lär sig att använda en sporthoj som den ska användas
och du blir en bättre förare på allmänväg samtidigt, tillexempel när du vet hur jäkla mycket du kan lägga ner om du skulle komma för fort in i en kurva. Själv så tycker jag att det alltid går för sakta
Jamen jag är rädd att vurpa säger du ja det är sant att det kan hända men rädslan är till för att övervinnas och sanningen är den att det är större sannolikhet att du vurpar/råkar ut för olycka på allmänväg så igentligen så borde man sluta åka på allmänväg
Med mina 9 år och 5 vurper(1 på bana) på sporthoj så törs jag nog säga att det 90% större chans att nåt händer på allmänväg.
Om du nu är en sporthojsåkarposör så kan jag bara säga att du inte vet vad du går miste om. Banåkning är sjukt kul och ger en härlig kick
Skriver bara detta för att fler ska ta sig mod och uppleva denna underbara känsla
See you up there
/ Tomas