Allmänt snack

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jaha så igår kl 1åkte man iväg till Sala för att köpa sig en rally/folkrace/mosa bil (Opel omega -88) prutade 1/3del av priset, men det var första gången jag har sett en rostfri opel. Vem ska jag köra in i först?

Ps paintboll gör ont så det kan man inte syssla med.

Last edited:

DRace

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
CBR1000RR
Jaha så igår kl 1åkte man iväg till Sala för att köpa sig en rally/folkrace/mosa bil (Opel omega -88) prutade 1/3del av priset, men det var första gången jag har sett en rostfri opel. Vem ska jag köra in i först?

Rostfri....var den spackelfri oxå?

P.S. Hade en Omega-88 några år sedan...rolig vinterbil, men jävlar vad de rostar.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express

Varför in i helvette har DU köpt en OPEL!?

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
För att den är snabbare än min sketna BMW, sen att jag kör ifrån din bil är en annan 5a. Sen är det inget spackel på den den är den finaste bilen jag sett tills jag sätter den i krilles bil när han hämtat en.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
För att den är snabbare än min sketna BMW, sen att jag kör ifrån din bil är en annan 5a. Sen är det inget spackel på den den är den finaste bilen jag sett tills jag sätter den i krilles bil när han hämtat en.

Ja med din körteknik så håller den max 1 vecka. :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3154163 Ja med din körteknik så håller den max 1 vecka. :D
Vem är det som haft sönder min BMW :D Men riktigt skön lammeldiff är det på den bratwursten kan slänga sig i väggen.....

Ps. Varför skrev jag om paintboll i denna tråd, den här tråden ska enbart handla om mig.:Rockbanan

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Vem är det som haft sönder min BMW :D Men riktigt skön lammeldiff är det på den bratwursten kan slänga sig i väggen.....

Ps. Varför skrev jag om paintboll i denna tråd, den här tråden ska enbart handla om mig.:Rockbanan

Att du köpte ett röttet objekt som inte håller för "lite" misshandel är inte mitt problem :tungan

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3155510 Att du köpte ett röttet objekt som inte håller för "lite" misshandel är inte mitt problem :tungan
Haha viker mig av skratt, kommer från killen vars bil inte fungerat en vecka i sträck. Min bil låter som en rallybil och används därefter.
SKit samma kommer ändå sparka omkull dig på fiddyn,

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Haha viker mig av skratt, kommer från killen vars bil inte fungerat en vecka i sträck. Min bil låter som en rallybil och används därefter.
SKit samma kommer ändå sparka omkull dig på fiddyn,

OK hur konstigt är det att min bil inte funkar? Det var ju skit från början! :mad:
Just det din bil låter som en rallybil TACK vare mig!
Passar inte det då tar jag tillbaka min pimpratt! :mad:

Försök sparka om kull mig du kommer inte lyckas! Jag lägger min tyngd bakom mig sen kör jag rätt in i sidan på dig så du ser ut som ikea bommen! :mad:

:tungan :arsele

DRace

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
CBR1000RR

Vad ska du ha för sketna BMW-en? (med tanke på bilens skick endast skampriser mottas:wiggle )

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Bilens skick den är mycket vacker, snart är den även i acceptabelt skick. Dock vet jag inte om jag vill sälja men allt är till salu....

Måste ha mig 2 bilar om särkrille ska ut på vägarna snart....

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Min vinterhoi är inte riktigt körbar :gråta

Bifogat

• 101_7609.JPG
    101_7609.JPG
    60.9 KB · Visningar: 55

DRace

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
CBR1000RR
Bilens skick den är mycket vacker, snart är den även i acceptabelt skick. Dock vet jag inte om jag vill sälja men allt är till salu....

Måste ha mig 2 bilar om särkrille ska ut på vägarna snart....

Hänger inte särkrille jämt på stan med tjejen....han behöver ingen bil....jag å andra sidan ska renovera köket och en bmwkombi med drag låter kanon för min del.:tummenupp (även om den läcker olja som f.n)

P.S.. Är det någon som ska ge sig ut i kromhavet på Hjälmaren runt?

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3157370 Hänger inte särkrille jämt på stan med tjejen....han behöver ingen bil....jag å andra sidan ska renovera köket och en bmwkombi med drag låter kanon för min del.:tummenupp (även om den läcker olja som f.n)

P.S.. Är det någon som ska ge sig ut i kromhavet på Hjälmaren runt?

:rofl :rofl :hihi Brukar han sitta och hålla hand inne på ditt jobb när han håller frun sällskap? Tell me!

Har förövrigt inget drag på min touring.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024