Allmänt snack

Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Regn är skit, snö är kul när du tar ut crossen på isen med dubbdäck, se så åk och handla dig en leksak.

Garage plats :) för en till 250 då?
Vet inte vart jag skall ha allt när jag flyttar till Norr i april...
Bilen kommer få stå ute, hojen (firebladen) vet jag ännu inte vart jag skall ha den och även en cross.. delikates bekymer kommer någon säga...:näsblod
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Garage plats :) för en till 250 då?
Vet inte vart jag skall ha allt när jag flyttar till Norr i april...
Bilen kommer få stå ute, hojen (firebladen) vet jag ännu inte vart jag skall ha den och även en cross.. delikates bekymer kommer någon säga...:näsblod
Gör som alla andra parkera den i mitt garage, beror det bara på att du inte har någon stans att ställa den så går det att ordna.

Handla nu snålkuk
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Håller på å kolla bland fastighetsägare efter ett mekgarage...
än så länge är vi 3 st... men är vi fler kanske man kan locka till sig en stor fin lokaaaaaaaaaal :D
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Har redan ett vardagsrum/meklokal på 40kvm.

:D :D

Håller på å kolla bland fastighetsägare efter ett mekgarage...
än så länge är vi 3 st... men är vi fler kanske man kan locka till sig en stor fin lokaaaaaaaaaal :D

Skulle vara fint, hör av dig gällande pris och vad som kommer gälla, dvs. låsning/säkerhet mm... :tummenupp , kostar det inte skjortna så kan du räkna med mig, vill inte belasta Changos vardagsrum eventuellt sovrum med en till hoj och delar :D
 
Last edited:

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
i såna här lägen kännes det rätt skönt att ha tillgång till 2 garage... 1 mitt i stan på 80kvm, och ett i kårsta på 120kvm.. :D
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Håller på å kolla bland fastighetsägare efter ett mekgarage...
än så länge är vi 3 st... men är vi fler kanske man kan locka till sig en stor fin lokaaaaaaaaaal :D


Måste själv ha garage till vintern, som snart är här :huvet
så jag är på, då kan vi säga att vi är 4a som söker nu da!? :)
 
Last edited:
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
nu har man även köpt sig en moppe.. en Baotian Freedom.. :D
Nu skall bilen säljas och pendlas i friska luften.. går det köpa dubbdäck till moppe :D:D:D
 

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Ort
Örebro
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
nu har man även köpt sig en moppe.. en Baotian Freedom..
Nu skall bilen säljas och pendlas i friska luften.. går det köpa dubbdäck till moppe

Jag körde en Baotian Retro med dubbdäck som jag beställde på http://www.dapra.se/scooter-bilder.html
men vissa kör med friktionsdäck o tycker det funkar bra. Men med dubbdäcken på fin kall vinterasfalt var den roligt halfotad om man provocera fram det...............sen vid trafikljusen när bilar har polerat hjulspåren (när det var snö,vill säga) drog man långa burnisar :D
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Jag körde en Baotian Retro med dubbdäck som jag beställde på http://www.dapra.se/scooter-bilder.html
men vissa kör med friktionsdäck o tycker det funkar bra. Men med dubbdäcken på fin kall vinterasfalt var den roligt halfotad om man provocera fram det...............sen vid trafikljusen när bilar har polerat hjulspåren (när det var snö,vill säga) drog man långa burnisar :D

hehe, va coolt, körde du länge med den? Måste väl ändå varit lite kyligt och köra över vintern, men modigt dock :)
 

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Ort
Örebro
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
hehe, va coolt, körde du länge med den? Måste väl ändå varit lite kyligt och köra över vintern, men modigt dock :)

Körde 2 vintrar men när det var för jävla kallt då tog jag bilen, jag hade rånarluva under crosshjälmen o en varm jacka o bra handskar..........långkallingar när det var kallare än -5. Benen får ju knappt nån kall fartvind överhuvudtaget. Skaffade moppen bara för att om man köpte en SJ-pall med 4 moppar så betalade man bara ca 3500 kr/moppe.:tummenupp
Sen trimmade jag den lite lagom så den gjorde lite drygt 60 km......
/Jim
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
nu vart man ju nästan nyfiken!

vad kan det ha varit för bild? måste ju ha varit en väldigt vulgär bild, om man nu ska bli bannad for life för en sådan?
någon som sparade den och vill visa? :)
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
INFO: Håller på att kolla med tryck av tröjor nu samt t-shirts.
Lägger upp priser inom kort.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Skicka gärna priser osv på tryck så ska ja kolla med en polare om han kan gå ner lite billigare :D Han har precis startat ett tryckeri/designföretag å letar lite jobb
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top