Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jahap, en sån här kommer jag åka på nästa sommar, har bestämt mig för att prova! är det roligare än sporthoj så är det, är det tråkigare så byter jag tillbaka! men inget kan få mig att ändra mig, jag ska prova!
109kg
60hk måste ju gå att busa med
Vill inte vara den som sabbar men 109kg väger inte ens en 250MX-bajk.
Tänkte först skriva att du får nog räkna med ~125kg och lite drygt 50hk utan att styrka det men letade sen på den här som jag tror borde stämma rätt bra.
Iofs spelar det ingen roll eftersom du kommer tycka det är tokskoj ändå.
Min husa väger ungefär som Qvarnan och är bänkad till typ 62 på bakhjulet och har drygt 140kubik mer än 510an - köpa ?
Det ÄR roligare!
Hopp, vintern närmar sig o jag behöver visst 2½ uppsättningar vinterdäck till bilar o släp.
Ingen som har nåt liggande till Audi A4, Renault Kangoo o vad det nu kan vara för fälgar till mitt SM-släp?
Skrotade just min A4 -96. Ligger 4 nylackade (till förra vintern) hjul med nästan nya friktionsdäck hemma och skräpar. Det är 15" med samma design som de 5-ekrade 16" som satt på 1.8t. Lacken är ehhhh.... sidensvart skulle jag säga. Tyvärr bara lackade på "utsidan", ser bra ut tycker jag.
Last edited: