crazy rider
Ny medlem
jag kolla väderprognosen nyss på lördag ska det regna på morgonen/förmidan har man tur så är det tort på eftermidan/kvällen
Premiär Gelleråsen fred.- sönd. Fredag blir det bra även om det blir kallt. Lördag lite regn men det är inte farligt. Söndag ska det komma snöblandad regn enl. prognoser än sä länge. Det blir en ny upplevelse! De har väl haft fel förr eller?!
Behöver er hjälp!
Någon som har depåstöd att låna ut på söndag? Ska ha det för att meka lite med mc på söndag. Givetvis får ni tillbaka det på söndag också!
Behöver er hjälp!
Någon som har depåstöd att låna ut på söndag? Ska ha det för att meka lite med mc på söndag. Givetvis får ni tillbaka det på söndag också!
Du alla andra är nykterister.Hur många var bakfulla idag när de vaknade ?
Du alla andra är nykterister.
Ja nästan ialf, har du rullat ut din moppe ännu?Och det vill du att jag ska tro på
Ja nästan ialf, har du rullat ut din moppe ännu?
Bara haka på, dock brukar det bli väldigt impulsivt. Men går alltid ringa eller skicka smsHehe, jodå den är har fått sig några mil i år. Var dock ute senast med en massa moppar som du säger, så nu tycker jag det är dax att jag får åka med dom stor pojkarna som har riktiga motorcyklar
Hur länge har du försökt sälja den! 3tusen är inte värt, skicka iväg den och tänk inte på sådana summor.erbjuden 22 för min leksak?
vad göra?
vill ha 25 för den, så 3k till kan ju inte vara så svårt för snubben att kirra fram?
han är dansk dessutom
Bara haka på, dock brukar det bli väldigt impulsivt. Men går alltid ringa eller skicka sms
fick upp bruden på bönpallen igår med låga jeans samt string
SUCCCCCÈ !!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar