ALLSPEED effektsystem

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
När jag köpte min TZR för 6500 så fick jag med ett allspeed effektsystem i rätt så kasst skick; ingen rost men det är skrapat och ser ut som fan där bak där man sticker in insatsen (men tänkte fixa det, ev. kroma om)
Är alspeed nåt att ha, det verkar vara ett rätt så ovanligt rör, jag har bara sett 3 st (mitt och ett i en annons sen detta på bilden)

Jag tycker personligen att röret är rätt så snyggt och maffigt så det passat ju streetfighterlook!

Systemet ser ut så här:

Bifogat

• ALLSPEED effekt.jpg
    ALLSPEED effekt.jpg
    123.7 KB · Visningar: 188
Last edited:

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
näe kanske inte det, men min polare känner folk på ett kromföretag.
Så det kanske inte blir så dyrt

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Är det där ditt system på bilden? I sånna fall ska du låta det vara! Den kommer ändå att få den blåa fägen om du kromar om det!

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
cool_adde skrev:
Är det där ditt system på bilden? I sånna fall ska du låta det vara! Den kommer ändå att få den blåa fägen om du kromar om det!

adde, adde, adde... när ska du lära dig läsa :kocko :)

"jag har bara sett 3 st (1. mitt och 2. ett i en annons sen 3. detta på bilden)"

Last edited:

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
PollySmurf skrev:
När jag köpte min TZR för 6500 så fick jag med ett allspeed effektsystem i rätt så kasst skick; ingen rost men det är skrapat och ser ut som fan där bak där man sticker in insatsen (men tänkte fixa det, ev. kroma om)
Är alspeed nåt att ha, det verkar vara ett rätt så ovanligt rör, jag har bara sett 3 st (mitt och ett i en annons sen detta på bilden)

Jag tycker personligen att röret är rätt så snyggt och maffigt så det passat ju streetfighterlook!

Systemet ser ut så här:
gav du upp nu eller?... såg systemet ute på blocket idag... 1500kr?! är inte det å ta i lite för mkt?

http://www2.blocket.se/view/2627771.htm?l=0&c=1&city=0

hbg_speedster

Galen sporthoj.com medlem
Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
Solid snake skrev:
Det var ju han som jag skulle köpa det av. :lol

1500 spänn kommer han inte att få för det, 1000 max. :)

Störde mig som fan att han inte ville gå ner en krona. :huvet

jag tycker fgaktiskt att det låter som ett ganska bra pris om man jämför med ett gianelli helsystem till min som i sverige skulle kosta i runda slängar 4'500, köpte från tyskland 2000 , så jag tycker det verkar vara ett helt ok system ! köp! :tummenupp

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
hbg_speedster skrev:
jag tycker fgaktiskt att det låter som ett ganska bra pris om man jämför med ett gianelli helsystem till min som i sverige skulle kosta i runda slängar 4'500, köpte från tyskland 2000 , så jag tycker det verkar vara ett helt ok system ! köp! :tummenupp
med tanke på att Swedie erbjuder ett Gianelli för 1990,- till tzr här på SH men systemet är tyvär borttagen ur shoppen pgrav för liten efterfrågan (antagligen den anledningen kan dock ha fel...) men hör med honom om ni är intresserade av systemet... då löser det sig nog :tummenupp

Solid snake

Guest
nicke skrev:
med tanke på att Swedie erbjuder ett Gianelli för 1990,- till tzr här på SH men systemet är tyvär borttagen ur shoppen pgrav för liten efterfrågan (antagligen den anledningen kan dock ha fel...) men hör med honom om ni är intresserade av systemet... då löser det sig nog :tummenupp

Jag ska beställa sen i sommar så Padde inte kommer att köra ifrån mig. :tungan

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
hbg_speedster skrev:

:hihi

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
det systemet är inte speciellt ovanligt.. men jag har för mig att allspeed inte finns längre att dom blev uppköpta av något annat företag??

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
SmackMan skrev:
det systemet är inte speciellt ovanligt.. men jag har för mig att allspeed inte finns längre att dom blev uppköpta av något annat företag??

Då kanske du vet om det är ett ra system?
Menar om det ger mkt effekt, med mera..
Det är i allafall bra kvalitet på det :tungan

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...