Allsvenska hockeytråden

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
jaha. Då har man sett årets sämsta insats av LIF. :huvet
OK, huvudet i kvalserien, men va fan!
Ändå 4000 personer som betalat för skiten.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja va har ni sysslat med på sistone? För fan noll hjälp i kriget om 3-4de platsen.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Vad får man annars stryk av för lag om inte bättre? :va

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vad får man annars stryk av för lag om inte bättre? :va

Jag vet inte hur det är för er, men DIF har torskat ett antal matcher jag har sett trots att man har varit det bättre laget, å andra sidan så har dom ju vunnit några matcher när man har varit det sämre laget, dock inte så många. Så kontentan av det hela är: hockey är inte alltid rättvist!:)

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Jaha. Då tackar Malmö för den här säsongen. Vi kämpade väl, men laget var inte bättre. Cred till lagledningen för att de satsat på skånsk och dansk talang och inte låtit sig luras av pengakåta hockeyarbetare utan hjärta. I år hade Malmö fler egna produkter i laget än något av elitserielagen. Modo inräknat. Ses nästa säsong.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jaha. Då tackar Malmö för den här säsongen. Vi kämpade väl, men laget var inte bättre. Cred till lagledningen för att de satsat på skånsk och dansk talang och inte låtit sig luras av pengakåta hockeyarbetare utan hjärta. I år hade Malmö fler egna produkter i laget än något av elitserielagen. Modo inräknat. Ses nästa säsong.

Det var fint fajtat, samma koncept nästa säsong så är ni i topp.

Jävligt spännande nu sista matchen.
Men jävla seriemakare till o fuska, ge oss ett toppderby i sista matchen medans våra konkurrenter om placeringarna får möta nykomlingarna :mad:

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Det var fint fajtat, samma koncept nästa säsong så är ni i topp.

Jävligt spännande nu sista matchen.
Men jävla seriemakare till o fuska, ge oss ett toppderby i sista matchen medans våra konkurrenter om placeringarna får möta nykomlingarna :mad:

Ni kan jue iaf inte klaga på hjälpen.
Är inte säker men jag tror inte grabbarna brydde sig om att ta på skrillorna igår. :va

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ni kan jue iaf inte klaga på hjälpen.
Är inte säker men jag tror inte grabbarna brydde sig om att ta på skrillorna igår. :va

Med tanke på hur hett de va på isen tror jag nog LIF ville mer än de klara av igår.
Gissar på att de kört ganska hård träning senaste tiden för o va i form till kvalet, då orkar inte riktigt benen o hjärnan med på planen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jahopp, hemkommen från en spännande match i Behrn ladan, vi gjorde vårt jobb men tyvärr gjorde VIK det också.
Att DIF torskade mot Asplöven gjorde dock bara vinsten mot Örebro extra söt o god då Örebro hade klivit förbi DIF annars =)
Nu väntar en tuff playoff.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Torsk mot asplöven... Fy fan!:zpy

Ett Asplöven utan nåt att spela för :p
Men det visar ju på att det inte är för inte som de klarade sig kvar i allsvenskan.

Några lite halvt bortglömda matcher idag var ju även de direkt avgörande matcherna kring de andra två sträcken där alla 4 lag faktiskt slogs om nånting, surt för Tingsryd att inte bli klara trots vinst mot IKO, de är nog lite sura på Mora som inte greppade sista halmstråt o åkte på dyngtorsk.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ett Asplöven utan nåt att spela för :p
Men det visar ju på att det inte är för inte som de klarade sig kvar i allsvenskan.

Några lite halvt bortglömda matcher idag var ju även de direkt avgörande matcherna kring de andra två sträcken där alla 4 lag faktiskt slogs om nånting, surt för Tingsryd att inte bli klara trots vinst mot IKO, de är nog lite sura på Mora som inte greppade sista halmstråt o åkte på dyngtorsk.

Dessutom det!:huvet Men det är som det är, tror att DIF redan har gått på förkvalsspel, något som retar gallfeber på mig!:mad: Det gamla: Fortsätt spela, det är inte över innan slutsignalen går stämmer även här!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Dessutom det!:huvet Men det är som det är, tror att DIF redan har gått på förkvalsspel, något som retar gallfeber på mig!:mad: Det gamla: Fortsätt spela, det är inte över innan slutsignalen går stämmer även här!

Ja ni kunde ha förlorat en poäng i jakten på kvalserien om BIK inte vunnit, det hade inte vart bra.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin