Ja va har ni sysslat med på sistone? För fan noll hjälp i kriget om 3-4de platsen.
Hoppas bara lif e lika kassa imorrn
Vad får man annars stryk av för lag om inte bättre?
Jaha. Då tackar Malmö för den här säsongen. Vi kämpade väl, men laget var inte bättre. Cred till lagledningen för att de satsat på skånsk och dansk talang och inte låtit sig luras av pengakåta hockeyarbetare utan hjärta. I år hade Malmö fler egna produkter i laget än något av elitserielagen. Modo inräknat. Ses nästa säsong.
Det var fint fajtat, samma koncept nästa säsong så är ni i topp.
Jävligt spännande nu sista matchen.
Men jävla seriemakare till o fuska, ge oss ett toppderby i sista matchen medans våra konkurrenter om placeringarna får möta nykomlingarna
Ni kan jue iaf inte klaga på hjälpen.
Är inte säker men jag tror inte grabbarna brydde sig om att ta på skrillorna igår.
Ni kan jue iaf inte klaga på hjälpen.
Är inte säker men jag tror inte grabbarna brydde sig om att ta på skrillorna igår.
Torsk mot asplöven... Fy fan!
Ett Asplöven utan nåt att spela för
Men det visar ju på att det inte är för inte som de klarade sig kvar i allsvenskan.
Några lite halvt bortglömda matcher idag var ju även de direkt avgörande matcherna kring de andra två sträcken där alla 4 lag faktiskt slogs om nånting, surt för Tingsryd att inte bli klara trots vinst mot IKO, de är nog lite sura på Mora som inte greppade sista halmstråt o åkte på dyngtorsk.
Dessutom det! Men det är som det är, tror att DIF redan har gått på förkvalsspel, något som retar gallfeber på mig! Det gamla: Fortsätt spela, det är inte över innan slutsignalen går stämmer även här!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|