Allt är en komplott!!

Fist Woman

Guest
Jag har haft många motorcyklar, av varierande märken, jag har till och med ägt en BMW! Måste medge att det var skoj att hyvla tuttarna även om det var avsevärt svårare än vad den schablonmässiga bilden av det gav sken av. Några av de MotoGuzzi jag har haft har varit tillförlitliga och bra motorcyklar. Harleys anser jag vara bättre än dess rykte, roligt när fotpinnsgumina snurrar när de tar i :hihi .
Högvis med japanska maskiner har passerat garageporten och det är väl bara att lyfta på hatten, från och med GSXR 750 1985 finns inte bättre motorcyklar.
Men... varför fortsätter folk att köpa Ducati?
Dessa hojar är överreklamerad skit!!
Rutten kvalitet, låg effekt, korta register, dyra att äga och bortsett från Mike Hailwoods racer dessutom fula!
Jag anar en komplott.. som jag tror att vägverket ligger bakom.
Om statsmakten lyckas övertyga oss om att köpa Ducati så kommer garanterat färre att dö i trafiken!
För det första är hojarna så jävla trötta att vi kommer att tröttna, för det andra så är de så jävla otillförlitliga att mycket få verkligen fungerar, se bara på Ducatiklubbens träffar, de flesta åker bil! (självklart inte de bilmärken man skulle kunna tro; Ferrari och Alfa; nänä honda och toyota åker de) För vägverket ligger bakom det oxå!! Genom att skicka ut information om förträfflighet hos skitbilar som Mazda 323 och Toyota avensis och dissa bra bilar som BMW M3 och Subaru Impreza WRX.
För det tredje så är varenda motorcyklist, uppskrämd med propaganda om hur otroligt svårt det är att schimsa ett par desmoventiler, (och som lök på laxen så har någon finurlig italiensk programmerare, fena på CAN-kommunikation, prånglat in en serviceidikator som ständigt lyser med en blocknyckel!) gjort att ingen törs meka själv och hojen får stå oanvänd.

Jag knäpper händerna och tackar GUD för Honda VTR 1000 SP-1-2 och Suzuki TL 1000R.

osså den där jävla slangen, vägverket.... återkommer om det.
Nu är jag på hugget!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
:arsele

Nu får du ta och ge dig.....tredje tråden som du startar bara för att göra andra upprörda!!! :kocko :6surkart

Banna kärringen!!! :dummer

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Alldeles sant, konspirations teorierna är dock lite långsökta :hihi

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Ett pris är satt på ditt huvud, inte av mig men av Duccemaffian.
Om dom nu tar dig på allvar :tungan

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det är ingen käring.. det är en gubbe som heter rolf.. han är 47år, har inget körkort pga en liten skada som gjort han olämplig i trafiken.
rolf har alltid drömt om hojar sen han var ett litet barn, han kan några märken och några namn men där tar det slut. han utgersig för att vara en kvinna för att han har ett hat mot dom, oxå där pga hans skada som gjort att han fått smeka byxsnok hela sitt liv.
att snurra gummi på en hd är ju faktiskt lika svårt som att snurra upp sin pasta på gaffeln. rolf sluta nu, alla här tycker om dig om du bara börjar tänka som alla andra,
för den frågan 99,9% av alla reggade på sporthoj ställer sig när du visar dig är. ÄR DU DUM ELLER HAR DU BARA OTUR NÄR DU TÄNKER :confused:

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Fist Woman skrev:
Kvinna eller inte?
Vad fan spelar det för roll?
Med hjälm och skinnställ är vi alla lika.
Nähä. För du är ett
troll2.gif

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
blom skrev:
det är ingen käring.. det är en gubbe som heter rolf.. han är 47år, har inget körkort pga en liten skada som gjort han olämplig i trafiken.
rolf har alltid drömt om hojar sen han var ett litet barn, han kan några märken och några namn men där tar det slut. han utgersig för att vara en kvinna för att han har ett hat mot dom, oxå där pga hans skada som gjort att han fått smeka byxsnok hela sitt liv.
att snurra gummi på en hd är ju faktiskt lika svårt som att snurra upp sin pasta på gaffeln. rolf sluta nu, alla här tycker om dig om du bara börjar tänka som alla andra,
för den frågan 99,9% av alla reggade på sporthoj ställer sig när du visar dig är. ÄR DU DUM ELLER HAR DU BARA OTUR NÄR DU TÄNKER :confused:

Jävla Rolf!!

Jag har hört att han bor i Skåne.

Fist Woman

Guest
sig när du visar dig är. ÄR DU DUM ELLER HAR DU BARA OTUR NÄR DU TÄNKER :confused:[/QUOTE]

Jag är förvisso dum i huvudet, men det diskvalificerar mig inte i detta forum... :yoparty

MC Doktorn

Guest
Fist Woman skrev:
Men... varför fortsätter folk att köpa Ducati?
Jag knäpper händerna och tackar GUD för Honda VTR 1000 SP-1-2 och Suzuki TL 1000R.

osså den där jävla slangen, vägverket.... återkommer om det.
Nu är jag på hugget!

För att vi lever i ett fritt land och folk vill köpa Ducati så gör dom det.

Det finns ingen Gud :7peta det finns bara ducati och resten :rolleyes:

Tony Tiger

On The Run
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
VN2000 (KTM 625 SXC/SM -03 såld)
Fist Woman skrev:
sig när du visar dig är. ÄR DU DUM ELLER HAR DU BARA OTUR NÄR DU TÄNKER :confused:

Pissig tråd men denna var bra.... "ÄR DU DUM ELLER HAR DU BARA OTUR NÄR DU TÄNKER"

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...