hur jäkla ofta händer följande?
Rc'n låser sig i stängt läge, skrapar upp kolven och trycker ihop kolvringarna. Sedan skrapar kolven resten av cylindern på insidan och ser mest knöglig ut i överkant.
Saken är den att hojen har varit så här ända sedan jag köpte den i mars av nathalie här på forumet men jag trodde helt enkelt att den var strypt. Nu till hösten kollade jag igenom röret och insuget men hittade inga brickor men jag ville inte plocka med hojen när så lite återstod av säsongen.
Blev inte många mil i sommar eftersom även växeldreven 1'an till 2'an var praktiskt taget slut (gick inte att växla om man varvade över 6000rpm).
Ville bara skriva av mig lite... Alla nya delar är beställda och jag kommer hamna på 9639 + arbete men AAAAAAAAAAARGH!!!!
KÖP ALDRIG EN HOJ UTAN ATT HA PROVKÖRT DEN! (det låg snö ute när jag köpte den och jag var så jäkla godtrogen när de sa att "javisst går den finfint")
Rc'n låser sig i stängt läge, skrapar upp kolven och trycker ihop kolvringarna. Sedan skrapar kolven resten av cylindern på insidan och ser mest knöglig ut i överkant.
Saken är den att hojen har varit så här ända sedan jag köpte den i mars av nathalie här på forumet men jag trodde helt enkelt att den var strypt. Nu till hösten kollade jag igenom röret och insuget men hittade inga brickor men jag ville inte plocka med hojen när så lite återstod av säsongen.
Blev inte många mil i sommar eftersom även växeldreven 1'an till 2'an var praktiskt taget slut (gick inte att växla om man varvade över 6000rpm).
Ville bara skriva av mig lite... Alla nya delar är beställda och jag kommer hamna på 9639 + arbete men AAAAAAAAAAARGH!!!!
KÖP ALDRIG EN HOJ UTAN ATT HA PROVKÖRT DEN! (det låg snö ute när jag köpte den och jag var så jäkla godtrogen när de sa att "javisst går den finfint")