Då är det nog bara så att packningen och strypningen ser likadana ut!cRoC skrev:Har bara startat den, och det lät inte som att den läckte i alla fall..

Då är det nog bara så att packningen och strypningen ser likadana ut!cRoC skrev:Har bara startat den, och det lät inte som att den läckte i alla fall..
cRoC skrev:Packningen?! Hjälp! Packningen är väl inte svetsad 1 cm ner i kröken?
cRoC skrev:Nån mer som tycker tzren har hemsk svängradie? Har inte kört den än, bara puttrat lite (farsan är borta) och jag förstår inte hur jag ska klara garagevändningen..
cRoC skrev:Nån mer som tycker tzren har hemsk svängradie? Har inte kört den än, bara puttrat lite (farsan är borta) och jag förstår inte hur jag ska klara garagevändningen..
Min räcker ett år typ...Fast jag kör ju inte TZRBiifer skrev:Tjena!
Tänkte fråga hur långt ni kommer på en full tank olja??? Jag kommer 530km sen börjar lampan lysa!
cRoC skrev:Aha, så om jag ska rita upp linjer på gatan, för att öva. Så sätter jag mig på, svänger styret fullt och kör tills jag har vänt mig. Det är marginalen på 10cm på varje sida?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |