Alpinestars TZ-1 eller GPU

Riddler

2 Fast 2 B Furious
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
Suzuki VZ800
En fråga från mig nybörjare till er som kan mer.

Håller på och kikar efer mitt första skinnställ och har fastnat för Alpinestars. TZ1 verkar ju vara bra men hur mycket sämre är GPU stllet, är det ett dåligt val eller? Kan nämligen få tag på ett nytt GPU för 5500 kr, är det ett vettigt pris och val av skinnställ? Aja, alla tips mottages tacksamt och har någon tips på något annat vettigt ställ eller på var man köper ställ billigt så tar jag gärna emot det med.

Last edited:

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Riddler skrev:
En fr]ga fr[n mig nyb;rjare till er som kan mer.

H[ller p[ och kikar efer mitt f;rsta st'll och har fastnat f;r Alpinestars. TZ1 verkar ju vara bra men hur mycket s'mre 'r GPU st'llet, 'r det ett d[ligt val eller_ Kan n'mligen f[ tag p[ ett nytt GPU f;r ca 5500 kr, 'r det ett vettigt pris_ Aja, alla tips mottages tacksamt och har n[gon tips p[ n[got annat vettigt st'll eller p[ var man k;per st'll billigt s[ tar jag g'rna emot det med.

lär dig använda åäö tack. orkar inte läsa.
om du använder dem men det blir fel tecken, så ska du ändra språket på tangentbordet till svenska. do borde ha en ikon till höger innan klocken å det där nere som det står EN på? tryck på den å använd SV istället.

Riddler

2 Fast 2 B Furious
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
Suzuki VZ800
Fluxir skrev:
lär dig använda åäö tack. orkar inte läsa.
om du använder dem men det blir fel tecken, så ska du ändra språket på tangentbordet till svenska. do borde ha en ikon till höger innan klocken å det där nere som det står EN på? tryck på den å använd SV istället.

Hmm, vet inte vad som kan ha blivit fel. När jag skrev inlägget så var åäö med iaf. Men nu har jag varit inne och editerat så nu kanske folk orkar läsa och ge tips. :tungan

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Jag har ett TZ1 och är helnöjd.Vet inte om GPU har samma perforering som TZ har? men jag tror inte det,Skönt med stretchtyg.TZ1 är snyggare också:tummenupp

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
twinner skrev:
Jag har ett TZ1 och är helnöjd.Vet inte om GPU har samma perforering som TZ har? men jag tror inte det,Skönt med stretchtyg.TZ1 är snyggare också:tummenupp

Ja, TZ1 är snyggt. Jag har själv ett GPU som jag är jättenöjd med. Det är perforerat vid bröstet samt stretchtyg vid underarmar o insida lår

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024