Jag är sugen, har precis lastat av en GasGas 300:a! Bara det inte blir så kallt till helgen.Knutten skrev:Var o kollade in banan på alvik vid gokarten idag.
Det såg ju väldigt isigt o bra ut.
Såg att någon med raketbräda hade varit där o snytit ur...
Nån som ska ut o plåga till helgen?
Jag var dit för ett par veckor sen med frugan men jag och frugan tyckte att den var väldigt spårig och det var is som brast hela tiden. Den kanske har blivit bättre nu men jag tror banan behöver snö och lite mer raketbrädor för att den ska bli bra. Den är inte jämförbar med sörfors cross arena som du hängde på i helgen. Jag tror sörfors är ett bättre alternativ, jag har dock fått i uppdrag att fixa en gran men det kanske man kan göra på vägen hem.Knutten skrev:Var o kollade in banan på alvik vid gokarten idag.
Det såg ju väldigt isigt o bra ut.
Såg att någon med raketbräda hade varit där o snytit ur...
Nån som ska ut o plåga till helgen?
RJ skrev:Jag är sugen, har precis lastat av en GasGas 300:a! Bara det inte blir så kallt till helgen.
Vad är en raketbräda?
OK, gjort en ny tråd!Bandit skrev:En bild vill vi se...har du hunnit testa, hur känns den
Jag kör som sagt gärna i helgen bara det inte blir för kallt plus att jag är barnvakt på lördag.Honken skrev:Jag och "S12" var och körde i sörfors nu ikväll och banan är faktiskt bättre nu än i Lördags så jag tycker det låter som ett bra alternativ om det blir nåt i helgen!
Sörfors lördag 11 !Bandit skrev:Var hade ni tänkt köra och vilken tid
Sorry går inte, skall ha en heldag med junior. Söndag däremot går bra!Bandit skrev:RJ kom i morgon så kanske man får ta en provtur
RJ skrev:Är det någon som skall köra imorgon?
Jag måste köra imorgon, har ju inte hunnit prova nya hojen med dubbar ännu.Honken skrev:Jag är lite sugen... Hade tänkt mig dit vid haltolv-tolvtiden om det inte är kallare än idag!
RJ skrev:Jag måste köra imorgon, har ju inte hunnit prova nya hojen med dubbar ännu.
Fast det är klart är det kallare än -15 mår inte materialet så bra. Hur hittar man till banan? Kör ni inte i Sörfors imorgon får jag väl skrämma hundar och gamla tanter här i byn istället...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|