sandstream
Guest
Titta långt bak i fältet så ser du nog migOjojoj, nu snackas det minsann. Men än har man inte sett dig på banan på nån tävling. Ska bli spännande att se
Titta långt bak i fältet så ser du nog migOjojoj, nu snackas det minsann. Men än har man inte sett dig på banan på nån tävling. Ska bli spännande att se
Allt är ju relativt.2814996Med tanke på hur sågad man blir som AMA-mästare måste denna kille vara en total nolla
Allt är ju relativt.
Du lyckas illa med att kamouflera den gubbiga attityden att en tusenkubiksgathojsradfyra är det grymmaste man kan köra. Släpp sargkanten och kamma till dig! Att hålla den kurvhastighet som är möjlig med en 125 eller 250 är en fan så mycket större utmaning än sitta på en gathoj och dra rullen i botten mellan kurvorna. Jag gissar att det till och med är svårare att köra 600 än 1000 eftersom de har mindre bilmotorkaraktär.En vacker dag kommer du också att våga grensla en 1000cc
Satte mig framför tvn och skulle kolla in lite AMA repris på MotorsTV
Men vad har hänt? kanalen funkar inte längre fler som har problem eller är det väldigt lokalt i just min parabol
Jag som var så sugen och så blev det inget. nästan som ett avbrutet samlag
Du lyckas illa med att kamouflera den gubbiga attityden att en tusenkubiksgathojsradfyra är det grymmaste man kan köra. Släpp sargkanten och kamma till dig! Att hålla den kurvhastighet som är möjlig med en 125 eller 250 är en fan så mycket större utmaning än sitta på en gathoj och dra rullen i botten mellan kurvorna. Jag gissar att det till och med är svårare att köra 600 än 1000 eftersom de har mindre bilmotorkaraktär.
Jo, jag vet: du "skojar" bara.
Du kunde ju kanske testa en preppad tusenkubikare med 180 hästar innan du uttalar dig.Du lyckas illa med att kamouflera den gubbiga attityden att en tusenkubiksgathojsradfyra är det grymmaste man kan köra. Släpp sargkanten och kamma till dig! Att hålla den kurvhastighet som är möjlig med en 125 eller 250 är en fan så mycket större utmaning än sitta på en gathoj och dra rullen i botten mellan kurvorna. Jag gissar att det till och med är svårare att köra 600 än 1000 eftersom de har mindre bilmotorkaraktär.
Jo, jag vet: du "skojar" bara.
Jag provar any time.Nyteknik har iofs kört R1 runt Nürburgring så helt lost är han ju inte.
Sedan borde många som dissar 125/250R hojar som moppar prova på en sådan innan de uttalar sig...
Don Q borde verkligen testa en bra 250R ett par gånger.
Kanske hittar hem till sist!
Satte mig framför tvn och skulle kolla in lite AMA repris på MotorsTV
Men vad har hänt? kanalen funkar inte längre fler som har problem eller är det väldigt lokalt i just min parabol
Jag som var så sugen och så blev det inget. nästan som ett avbrutet samlag
Skönt också att brottas med en halvtaskigt inställd, 30 kilo för tung pjäs i inbromsningar när det studsar och ormar sig och hela chassit har lite tuggummikänsla i sig
samma här!!!
Jag vet: ägde en R1 och körde den på både Sviestad, Gelleråsen och Nürburgring. Upplevelsen du beskriver är definitivt inget att underskatta. Men den som aldrig har gjort ett ärligt menat försök att lära sig köra tvåtakt eller mindre fyrtaktare (som t.ex. den FZR 400 jag ägde) och dessutom gör sig lustig över det som inte har 1000 cc framstår ju bara som en reaktionär gubbe.Utmaningen på stordieslar (och charmen med dem) är ju att gå på gas tidigare och tidigare ut ur böjarna. Fantastiskt skönt när man precis timar hur man reser upp hojen en aning och börjar mata på, man känner hur bakänden börjar drifta ut, motorvarvet ökar i ojämn takt pga däckspinn, framänden lyfter en smula samtidigt som du hänger vid sidan av hojen och håller i dig för kung och fosterland. ahhh
Skönt också att brottas med en halvtaskigt inställd, 30 kilo för tung pjäs i inbromsningar när det studsar och ormar sig och hela chassit har lite tuggummikänsla i sig
Du läser verkligen mina inlägg som fan läser bibeln. Börjar bli lite tröttsamt att hela tiden behöva förklara det som vanliga människor förstår men som du ständigt missar....och dessutom gör sig lustig över det som inte har 1000 cc framstår ju bara som en reaktionär gubbe.
Men då är det väl bara att byta från Kawa, till ett bättre märke?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |