hållundan skrev:Som kören sjunger, höj röven lite så blir det kalas
Det här är Sverige, inte Tyskland. Mycket riktigt. Vad är det som säger att man inte kan höja röven till "tyska höjder" bara för att man är i Swe? Äh, höj lagom, stick inte ut, gör inget radikalt.gaffel46 skrev:inte alt för mycket bara, det här är sverige inte tyskland. höj den ungefär till den vinkel som de nyare sporthojarna har idag, möjligtvis lite högre men inte mycket
hållundan skrev:Det här är Sverige, inte Tyskland. Mycket riktigt. Vad är det som säger att man inte kan höja röven till "tyska höjder" bara för att man är i Swe? Äh, höj lagom, stick inte ut, gör inget radikalt.
No offence mot dig, men det är dags för lite mer vågade byggen i Sverige!
@Samael: Keep up the good work!
Rasism?gaffel46 skrev:hehe, ja självklart. jag menade inget rasisistiskt eller liknande, jag tar klart avstånd från alt sådant. menade bara att det vore kul om vi svenskar kunde komma på en egen sf-stil, såsom vi gjort med choppers.
och mer vågade byggen, ja helt klart, mer egen tillverkad styling. ska tillexempel själv bygga egna lysen, två dubbla, till min hoj här i vinter av två stycken fjärrljus från biltema.
hållundan skrev:Rasism?
Jösses, vad tror du jag anspelar på? Nej, jag reagerade på din något inskränkta tankegång att detta var minsann Sverige, här stylar/moddar vi minsann inte som tyskarna med deras synnerligen spektakulära bakdelar...
Men men, lycka till med din egna styling från Biltema!
Öhh? Okej.ozeo skrev:mjauuuuui!!!!! shcihhhhh!!! *gör kattfräsljud*
hållundan skrev:Öhh? Okej.
Inte jag heller. Skit sak samm.HanneZ skrev:Jag fattar heller inte vad ni yrar om.
Jag tycker att den vinkeln och placeringen är snyggast hittils. Bakdelen är infälld i "bucklan" i tanken så att den döljs.Jabben skrev:Höjde baken för rätt stuk
Behåll fälgarna! Dom är fräna och dessutom blir det en massa extrajobb + dyrt att byta, inte värt tycker jag!
Bearing skrev:Jag tycker att den vinkeln och placeringen är snyggast hittils. Bakdelen är infälld i "bucklan" i tanken så att den döljs.
"Bucklan" i tanken ska spacklas bort så den kommer inte att synas. baken kommer att höjas så fort jag får hem en svets och det blir lite mindre eländigt väder.heliac skrev:Brantare vinkel på bakdelen...och släpp upp gaffelbenen lite i kronorna om inte gaffeln e för sunkig..
Bearing skrev:Jag tycker att den vinkeln och placeringen är snyggast hittils. Bakdelen är infälld i "bucklan" i tanken så att den döljs.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |