Amerikanska Ambassaden

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nova skrev:
Blev inte du tvingad att lämna USA sist pga visum osv?

Sist jag var där så var jag där mer än dom 3 månader som gäller. Kan nog bli problem nästa gång jag åker dit. Dom sa inget när jag åkte hem iaf :tummenupp

Kan det vara så att det löser sig om jag skaffar visum av ambassaden innan jag åker och skaffar nytt pass eller ser dom att jag har varit där illegalt på mitt personnummer måntro?
Handlar om att du ska lämna in det den där gröna lilla I-94W som du får i passet när du åker in i USA. Har du inte lämnat ifrån dig denna lapp och nu försöker återvända så får du troligen problem. Om du nu vill återvända kan du kontakta ambassaden och berätta hur det gick till när du inte lämnade in detta gröna lilla papper så borde det vara "fixat". Du kan ju ha optimal otur och inte få åka till USA igen.

Jag blev VÄLDIGT tvingad att åka hem. Orkade inte bli skjuten så jag sa inte Nej eller försökte springa ifrån INS agenterna (plural...6).

KawaChris

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
såld
Säg inget om Sporthoj.com för guds skull! Ser dom din wobble-wheely så tror dom att du är en "menace to society" :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Äh, säg som det är. Jag är Swedie, den glade svensken, och kvinnorna i California är galna i mig. Jag är här för att jag vill fullgöra min plikt att lyckliggöra dem. Amerikas kvinnor kommer att att tacka er för rätt beslut :tummenupp

Lycka till!

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Swedie skrev:
Handlar om att du ska lämna in det den där gröna lilla I-94W som du får i passet när du åker in i USA. Har du inte lämnat ifrån dig denna lapp och nu försöker återvända så får du troligen problem. Om du nu vill återvända kan du kontakta ambassaden och berätta hur det gick till när du inte lämnade in detta gröna lilla papper så borde det vara "fixat". Du kan ju ha optimal otur och inte få åka till USA igen.

Jag blev VÄLDIGT tvingad att åka hem. Orkade inte bli skjuten så jag sa inte Nej eller försökte springa ifrån INS agenterna (plural...6).

Jo den lappen tog dom när jag åkte hem. Hur fick du INS killarna efter dig då? Någon som tipsade? :fatta!

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Swedie skrev:
mmmm nån som tipsade. kvinnligt kön.

Dumma Amerikanska kvinna, ville hon inte ha dig kvar?

Kom dom med svart kostym och vifta med bössa eller vad hände?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept