And then it went *pooofff*

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Strider skrev:
2247902 Man får tacka Björn för den eminenta racerapporten, kort och koncis.

Oxå slipper jag skriva nåt strunt. Jag åkte ut till stugan i skogen på Tjörn och surade istället.

Men, men vi kommer igen med ny motor och nya tag. Jag är iaf glad att Björn inte slog sig fördärvad. Vad är en bruten vevstake mot mågra brutna ben?

PS. Pelle B skulle jag vilja rekommendera ett besök hos optikern. Hur kan man missa årets längsta oljespår på Falken? :)

Tja.. jag tänkte att det faktiskt inte var så mycket mer att säga om det hela, samt att du antagligen inte var så sugen på att skriva nått ändå. Roligare att skriva när det har gått bra så det överlåter jag på dig :)
Vi får ta nya tag och planera inför åsen istället.

Och nu ska inte Pelle skälla på mig då jag la mig så långt ut ur idealspår som möjligt och dessutom inte sölade ner in i kurvan alls :7peta

Skämt åsido så var jag minst sagt lite orolig för er andra när jag vände mig om och såg spåret efter mig men det måste varit svårt att missa efter att saneringsmedlet kom ut? ;)

fastcorner skrev:
2247984 Race= ingen garanti.

Den hojen har aldrig rejsats! :fatta!

alfa

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
zx6rr(green and mean)
Vill bara beklaga sorgen med motorn och tacka donk o strider
för deras eminenta visning av spårval.
Det hade det aldrig gått så pass bra annars för att va första fullgas
på falken :Bugar

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Well, måste medge att den skramlade rätt hårt på lördagen. Dock upptäckte jag aldrig effektförlust ( men det är svårt att göra när man guidar folk i 1.56-2.20 tider runt banan.....).

Ingemar - Silvertejpa ihp skiten så funkar den nog. Det är ju Yamaha för fasiken! :)

/Frepppa

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Freppa skrev:
2248605 Well, måste medge att den skramlade rätt hårt på lördagen. Dock upptäckte jag aldrig effektförlust ( men det är svårt att göra när man guidar folk i 1.56-2.20 tider runt banan.....).

Ingemar - Silvertejpa ihp skiten så funkar den nog. Det är ju Yamaha för fasiken! :)

/Frepppa
Vad är nu detta, har både Evil & Emma tjuvtränat inför ERF:et :mad:

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Strider skrev:
2247902

PS. Pelle B skulle jag vilja rekommendera ett besök hos optikern. Hur kan man missa årets längsta oljespår på Falken? :)

Hade lite annat att tänka på...... Om jag skall vara ärlig vet jag inte om det var därför heller men det är ju bra att ha något att skylla på! :fyllisar

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Pelle B skrev:
2249653 Hade lite annat att tänka på...... Om jag skall vara ärlig vet jag inte om det var därför heller men det är ju bra att ha något att skylla på! :fyllisar

;) Misstänker faktiskt att det inte berodde på det då spåret låg vääldigt långt till höger och upp på kurbsen där du stöp. Men som sagt, det är helt ok om du skyller på det. Vet att det känns bättre då! :)

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Don Quixote skrev:
2249687 ;) Misstänker faktiskt att det inte berodde på det då spåret låg vääldigt långt till höger och upp på kurbsen där du stöp. Men som sagt, det är helt ok om du skyller på det. Vet att det känns bättre då! :)

Nu letar du efter ursäkter! Felet är ditt, helt klart. Punkt slut! Hade det inte varit för dig hade jag med all säkerhet även satt nytt officiellt banrekord på 45 blankt! :tomten

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2249749 Nu letar du efter ursäkter! Felet är ditt, helt klart. Punkt slut! Hade det inte varit för dig hade jag med all säkerhet även satt nytt officiellt banrekord på 45 blankt! :tomten
45 meter blankt blev det iaf på högersidan av rakan :tungan

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Strider skrev:
2249692 Jomenvisst är det så. Jag skyller på en liten termostatjävel. :mad:

Konsultera Mumlan, RR depåns stora expert på termostater är du snäll kanske du får köpa hans memoarer "1001 sätt att montera en termostat baklänges" också....
:hihi

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Boris JR skrev:
2251099 Konsultera Mumlan, RR depåns stora expert på termostater är du snäll kanske du får köpa hans memoarer "1001 sätt att montera en termostat baklänges" också....
:hihi

Ja jävlar, det var länge sen. Men var det baklänges, bak o fram eller upp o ner.... Möjligheterna var obegränsade. :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
2251120 Ja jävlar, det var länge sen. Men var det baklänges, bak o fram eller upp o ner.... Möjligheterna var obegränsade. :D
Ahhh vem minns inte Chrille & Mumlans fina ursäkter.

Avkastade kedjor, felvända termostater, ventilsallad, glasade belägg och massor av annat mysljug i hopp om att dölja den totala avsaknaden av talang.

Det var mindre sämre förr......

Nyheter
Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...