Om den är såld på yamahacenter ja.. annars 2års garanti på 04-05;or.spyan skrev:ny motor gör nog susen
yamaha har ju 5 års garnti![]()
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Om den är såld på yamahacenter ja.. annars 2års garanti på 04-05;or.spyan skrev:ny motor gör nog susen
yamaha har ju 5 års garnti![]()
Strider skrev:2247902Man får tacka Björn för den eminenta racerapporten, kort och koncis.
Oxå slipper jag skriva nåt strunt. Jag åkte ut till stugan i skogen på Tjörn och surade istället.
Men, men vi kommer igen med ny motor och nya tag. Jag är iaf glad att Björn inte slog sig fördärvad. Vad är en bruten vevstake mot mågra brutna ben?
PS. Pelle B skulle jag vilja rekommendera ett besök hos optikern. Hur kan man missa årets längsta oljespår på Falken?![]()
fastcorner skrev:2247984Race= ingen garanti.
Vad är nu detta, har både Evil & Emma tjuvtränat inför ERF:etFreppa skrev:2248605Well, måste medge att den skramlade rätt hårt på lördagen. Dock upptäckte jag aldrig effektförlust ( men det är svårt att göra när man guidar folk i 1.56-2.20 tider runt banan.....).
Ingemar - Silvertejpa ihp skiten så funkar den nog. Det är ju Yamaha för fasiken!
/Frepppa
GSXR1100R skrev:2249248Vad är nu detta, har både Evil & Emma tjuvtränat inför ERF:et![]()
Strider skrev:2247902
PS. Pelle B skulle jag vilja rekommendera ett besök hos optikern. Hur kan man missa årets längsta oljespår på Falken?![]()
Pelle B skrev:2249653Hade lite annat att tänka på...... Om jag skall vara ärlig vet jag inte om det var därför heller men det är ju bra att ha något att skylla på!![]()
Don Quixote skrev:2249687Misstänker faktiskt att det inte berodde på det då spåret låg vääldigt långt till höger och upp på kurbsen där du stöp. Men som sagt, det är helt ok om du skyller på det. Vet att det känns bättre då!
![]()
45 meter blankt blev det iaf på högersidan av rakanPelle B skrev:2249749Nu letar du efter ursäkter! Felet är ditt, helt klart. Punkt slut! Hade det inte varit för dig hade jag med all säkerhet även satt nytt officiellt banrekord på 45 blankt!![]()
Strider skrev:2249692Jomenvisst är det så. Jag skyller på en liten termostatjävel.![]()
Boris JR skrev:2251099Konsultera Mumlan, RR depåns stora expert på termostater är du snäll kanske du får köpa hans memoarer "1001 sätt att montera en termostat baklänges" också....
![]()
Ahhh vem minns inte Chrille & Mumlans fina ursäkter.Chrille skrev:2251120Ja jävlar, det var länge sen. Men var det baklänges, bak o fram eller upp o ner.... Möjligheterna var obegränsade.![]()
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |