GSXR1100R
The older i get the faster i was
Nån sa nåt om träning där 

GSXR1100R skrev:Nån sa nåt om träning där![]()
Chris Ash skrev:Det är SM då juh....
oFFkeFF skrev:Jo, men prat om träningsläger, halva onsdagen + hela torsdagen och fredagen.
Axxexs skrev:Kan bli träningsläger den 22 och 23. Är deras egen önskan iaf. Men vänta tills det kommer en inbjudan innan det är klart om det blir och vilka dagar isf. Dom kan ha svårt att få dagar att köra på där! Nån slags träning på fredan blir det förhoppningsvis ändå..
Axxexs skrev:Senast det var SM-tävling där (2002) så blev hela träningslägret plus fredagsträningen instäld!
Förhoppningsvis var det bara en engångsföreteelse.. Men dom har svårt att få dagar att köra på där!
Tidsbrist eller bullerdagsbrist? Fredagsträningar är ju ingen självklarhet/rättighet tyvärr. Se bara SO-premiären som alltid körs utan fredagsträning. Fast Anderstorp kommer säkerligen ha det, brukar va ordning där.Chris Ash skrev:På fredan får vi jävlar hoppas att det blir träning. Varför skulle det inte bli det?
oFFkeFF skrev:Ehh, fredagsträning var det väl ändå? Svagt minne av att jag vinglade runt i regnet på både fredagen och lördagen..
Chris Ash skrev:Det var det, har kollat Öjjes papper...
oFFkeFF skrev:Kallt och jävligt var det iaf, och immigt...
Proffsen ser det på en gång, jag märkte det först när det va försentNyteknik skrev:Det är precis sådana upplevelser jag ska försöka undvika. Regnade det hela helgen? Risk för regn - inget race.
På tal om detta. Man kan ju faktiskt bli överraskad. Hur ser man om regndäck är uttjänta eller har liv kvar i sig?
Nyteknik skrev:Det är precis sådana upplevelser jag ska försöka undvika. Regnade det hela helgen? Risk för regn - inget race.
På tal om detta. Man kan ju faktiskt bli överraskad. Hur ser man om regndäck är uttjänta eller har liv kvar i sig?
Jag köpte spritt nya i höstas, ett säkert tecken på att det inte kommer att regna på hela sommarenoFFkeFF skrev:Anderstorp är nästan alltid garanterat regn, men det är sånt man måste lära sig ändå..
Regndäck ska man väl inte "lagra" för länge om man använt dem. Jag har kört på "förra årets" utan större problem. Längre än så har jag ingen aning om..
Goodstuff skrev:Vågar man inte köra i regn så ska man inte tävla.![]()
oFFkeFF skrev:Sedär, vi har goodstuff på startlinjen på anderstorp också![]()
oFFkeFF skrev:Sedär, vi har goodstuff på startlinjen på anderstorp också![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |