Kompisen fotade en massa idag, dock inte alla klasser. Något speciellt du är intresserad av?
Är intresserad av Rookie1000 torsdag, fredag. tog licensen i onsdags och de skulle vara kul att se hur man ser ut när man kör. en blå gsxr1000 nummer 25.
Kompisen fotade en massa idag, dock inte alla klasser. Något speciellt du är intresserad av?
han bröt fossingen när han lastade ur hojen. Trampade snet som in i helvete...
Dags för klassbyte? 250 behöver ju folk, där kan man själv lasta ur hojen utan ramp.
Hojen som brann upp bör ha varit Arris, stod Atac racing på den i alla fall.
japp det var arris hoj...
Brandsläkningsarbetet gick tydligen långsamt så de de vart inte mycket kvar på hojen som kunde räddas...
aj aj... Arris är OK eller? synd om hans hoj. suckjapp det var arris hoj...
Brandsläkningsarbetet gick tydligen långsamt så de de vart inte mycket kvar på hojen som kunde räddas...
Ja det va ju lite sjukt stod och kollade, kändes som 5minuter innan någon kom med släckare. Har de inte en släckare vid varje flagvakts ställe???
///Micke
Är intresserad av Rookie1000 torsdag, fredag. tog licensen i onsdags och de skulle vara kul att se hur man ser ut när man kör. en blå gsxr1000 nummer 25.
De officiella nuffrorna ligger uppe på www.roadracing.se
Söker också bilder - nr 32 i superbike.
Inge kul med Furstens vurpa och Arris hoj. Krya på sig!
Tillbaka i Stockholm efter en helg som kunde ha blitt sköj med tanke på fredagens träningstider men som på det första flygande varvet på tidsträningen resulterade i sämsta möjliga resultat i form en highsider som
-slet loss vänster axel samt benen som håller axeln på plats - skruvad tillbaka
-krossade vänster handled på 11 ställen - stiftad efter bästa fömåga
-brott på skenbenet i höger handled - endast gipsat
Så kontentan av detta blir nu en längre tids rehabilitering samt slutkört för mig på RR banorna.......
/Fürstenhoff.
Inte för att vara petimeter men du har stavat fel i din signatur.Är intresserad av Rookie1000 torsdag, fredag. tog licensen i onsdags och de skulle vara kul att se hur man ser ut när man kör. en blå gsxr1000 nummer 25.
Plus också till Anderstorp för live-resultat till dator under pågående race till oss som skötte depåskyltar.
Antagligen så var personalen upptagen med annat än att släcka en hoj. kanske känns viktigt men i sammanhanget är rätt så betydelselöst då det är viktigast att se hur skadade dom förarna som var inblandade i olyckan var. Vakterna i posteringarna ska ju inte ge sig över banan för att släcka en hoj när det är race, även om det är rödflaggat kan det ju vara någon som missat flaggan och kommer i fullt fart.
För övrigt så var han på plats med släckaren på under 2 minuter, då jag såg han börja släcka när jag var på väg in opelkurvan.
Riktigt surt att få hojen uppeldad men skönt att ingen blev allvarligt skadad.
Så kontentan av detta blir nu en längre tids rehabilitering samt slutkört för mig på RR banorna.......
/Fürstenhoff.
Söker också bilder - nr 32 i superbike.
Inge kul med Furstens vurpa och Arris hoj. Krya på sig!
Är du ironisk?
Nej, varför tror du det?
De hade trådlöst nät och man fick installera en programvara från AIM så hade man klockren live timing. De har också TV-signal men som vanligt är den bilden mycket svår att läsa texten på plus att det nog är betydligt vanligare med laptops än TV i depåerna.
Kolla du vet vart för en bild
Maila mig så kan jag försöka ordna någon bild till.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|