Tjena alls,
Har plitat ihop en sida om Anderstorp SM'et den 1 Maj.
http://www.sporthoj.com/anderstorp.php
Hoppas ni kommer och besöker. Det har varit en del som sagt att de skulle kommit Om de visste att det var tävling. Så nu är jag ute o god tid med reklam på SH för årets första SM-deltävling i Roadracing.
Deltagande klasser är:
Det kommer troligen finns en rabatt för Sporthoj.com-medlemmar. Bara att klämma ur sajtens namn så tjing pengar tillbaka.
LÖRDAGEN:
Tidsträningen. Kostar 50kr i inträde denna dag. Helt klart en sevärd dag då förarna pressar för att få en bra startposition på Söndagen.
SÖNDAGEN:
Race med början kl12.20. Kostar 100kr. Ta med lite käk o så du är pigg o vaken genom dagen!
BÅDA DAGARNA:
Kostar 120kr!
Som förare själv tycker jag det är kul när det kommer upp folk i depåerna och frågar om hojarna m.m. Så var inte blyg!
Välkomna!
Arrangör: Anderstorp Racing Club
www.arc.nu
(kommer lotta ut biljetter inom kort)
Biljetter finns redan nu att köpa via:
www.ticnet.se
Har plitat ihop en sida om Anderstorp SM'et den 1 Maj.
http://www.sporthoj.com/anderstorp.php
Hoppas ni kommer och besöker. Det har varit en del som sagt att de skulle kommit Om de visste att det var tävling. Så nu är jag ute o god tid med reklam på SH för årets första SM-deltävling i Roadracing.
Deltagande klasser är:
- 250 & 125 JR
- 125R
- Superbike
- 250R
- Rookie 600
- Standard 600
- Rookie 1000
Det kommer troligen finns en rabatt för Sporthoj.com-medlemmar. Bara att klämma ur sajtens namn så tjing pengar tillbaka.
LÖRDAGEN:
Tidsträningen. Kostar 50kr i inträde denna dag. Helt klart en sevärd dag då förarna pressar för att få en bra startposition på Söndagen.
SÖNDAGEN:
Race med början kl12.20. Kostar 100kr. Ta med lite käk o så du är pigg o vaken genom dagen!
BÅDA DAGARNA:
Kostar 120kr!
Som förare själv tycker jag det är kul när det kommer upp folk i depåerna och frågar om hojarna m.m. Så var inte blyg!
Välkomna!
Arrangör: Anderstorp Racing Club
www.arc.nu
(kommer lotta ut biljetter inom kort)
Biljetter finns redan nu att köpa via:
www.ticnet.se
Last edited: