Anderstorp SM 2008 - anmälan??

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Har jag missat anmälan eller vad?

Har inte sett någon anmälningsmöjlighet till Anderstorp premiären, eller är det bara jag?

En månad kvar och ingen som isåfall har kunnat anmäla sig, är inte det konstigt?

/Nitrous
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Såg att anmälan kommit upp hos ARC nu men det skal ju komma upp en online-bokning på roadracing.se också :va
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Ni kommer att kunna anmäla er via roadracing.se. Vet ej varför Anderstorp och Knutstorp har dröjt men jag kommer kontakta dom efter påsk utifall något har fallit mellan stolarna.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Träningslägret då? När kommer anmälan till det upp?

Förra året så kunde man anmäla sig till det iom SM-anmälan. Men endast Anderstorp kan svara på hur de önskar ha det i år.
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
ZZR
:tummenupp

Längst ner anmälningsblanketten står det att anmälan även gäller träningslägret.

Jaja det såg jag, men mer info om det skulle vara trevligt.

Jag menar, ingår träningslägret i anmälningsavgiften för tävlingen? Så kan det inte vara..

Varför inte lägga ut info om det i samband med anmälningen?
 

Öjje

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Askersund
Hoj
Ingen...
Det här är ju svensk roadracing i ett nötskal...ingen ordning på någonting, det är ju så man spyr snart.:rullandeu
 

Öjje

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Askersund
Hoj
Ingen...
Läste för övrigt i tilläggsreglerna för tävlingen på Anderstorp att rörböjar och dylikt inte behövdes då man kommer ha ljudmätningar...bra nu när jag borrat sönder mitt nya laserslipon!:klappar Enligt svemo så ska man väl ha 45 graders böj om man har ett eftermarknadsavgassystem?
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Det här är ju svensk roadracing i ett nötskal...ingen ordning på någonting, det är ju så man spyr snart.:rullandeu

Äsch, det är ju 14 arbetsdar kvar innan sista betalningsdan. Med lite tur så kommer dom väl på innan hur mycket dom ska ha betalt..

Ska inte stressa dom har bara haft en vinter på sig att fundera :rolleyes:

Läste för övrigt i tilläggsreglerna för tävlingen på Anderstorp att rörböjar och dylikt inte behövdes då man kommer ha ljudmätningar...bra nu när jag borrat sönder mitt nya laserslipon!:klappar Enligt svemo så ska man väl ha 45 graders böj om man har ett eftermarknadsavgassystem?

Det är väl inget bestämt än. Kommer inte behövas på Andertorp eller Sviestad iallafall.
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Stod det inte att det kostar 2000 kr i tr, sedan 400 kr extra för el. Jag kanske har fel:va
Tycker iaf att det e dyrt.

Det är bara gilla läget, roadracing är dyyyyrt :tummenupp

Men jag tycker inbjudan var över förväntan, 2000kr och då fattar jag det som att det ingår träning tors- fre , eller?
El 10A säkring ingår, 380V (3-fas 16A säkring) kostar 400kr enligt TR.
Och 14 biljetter per team, jössed vad generöst:tungan

Stämmer detta så är det ju mkt billigare än förra året :)

/Nitrous
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Det är bara gilla läget, roadracing är dyyyyrt :tummenupp

Men jag tycker inbjudan var över förväntan, 2000kr och då fattar jag det som att det ingår träning tors- fre , eller?
El 10A säkring ingår, 380V (3-fas 16A säkring) kostar 400kr enligt TR.
Och 14 biljetter per team, jössed vad generöst:tungan

Stämmer detta så är det ju mkt billigare än förra året :)

/Nitrous

Hoppas verkligen att det är som du skriver, men inte direkt troligt.
2000:- + ca 1500:- Tors-Fre skulle jag tro i alla fall!!!
 

torbson

# 86 Rookie 600
Gick med
21 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6 -07
Hoppas verkligen att det är som du skriver, men inte direkt troligt.
2000:- + ca 1500:- Tors-Fre skulle jag tro i alla fall!!!

Ovanstående stämmer (2000 race + 1500 träning), mailade in min anmälan i onsdags och frågade då om kostnaden för lägret. Helst vill dom att man betalar 3500 i en klumpsumma till deras Bankgiro.

Jag vågade inte vänta till anmälan kommer upp på roadracing.se, uppdateringen där är mer som slowracing.se!

/Tobias@bike.se
 

robbie labero

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
ny
Ovanstående stämmer (2000 race + 1500 träning), mailade in min anmälan i onsdags och frågade då om kostnaden för lägret. Helst vill dom att man betalar 3500 i en klumpsumma till deras Bankgiro.

Jag vågade inte vänta till anmälan kommer upp på roadracing.se, uppdateringen där är mer som slowracing.se!

/Tobias@bike.se

Finns det något formulär du fyllde i då, lr skrev du bara namn, klass osv i ett vanligt mail??
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hoppas verkligen att det är som du skriver, men inte direkt troligt.
2000:- + ca 1500:- Tors-Fre skulle jag tro i alla fall!!!

Men det hade ju varit underbart om det var så :gnissla

Nåja, el ingår ju woohaaaa!

Jag avvaktar anmälan på roadracing.se för det står ju i inbjudan "anmälan via roadracing.se" och jP har ju svarat tidigare i tråden att det är inte Roadracing.se's fel att anmälan inte är igång, ARC har inte kommit med den information som behövs. Men det där styrs säkert upp nu efter helgen när alla har fått ägg och sprit i sig.

Jag inväntar anmälan på Roadracing.se :tummenupp

/Nitrous
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Ovanstående stämmer (2000 race + 1500 träning), mailade in min anmälan i onsdags och frågade då om kostnaden för lägret. Helst vill dom att man betalar 3500 i en klumpsumma till deras Bankgiro.

Jag vågade inte vänta till anmälan kommer upp på roadracing.se, uppdateringen där är mer som slowracing.se!

/Tobias@bike.se

Mailade du in anmälningsblanketten? eller postade? nu får du förklara dig. För jag fattar absolut noll...

I så fall vart mailade du?
 
Last edited:

torbson

# 86 Rookie 600
Gick med
21 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6 -07
Mailade du in anmälningsblanketten? eller postade? nu får du förklara dig. För jag fattar absolut noll...

I så fall vart mailade du?

Jag laddade hem anmälan till datorn och fyllde i PDF:en digitalt, därefter sparade jag en ny PDF och skickade den till racing@arc.nu. Eftersom att jag använde InDesign så kanske detta inte var ett bra exempel! Sorry! :(
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Jag laddade hem anmälan till datorn och fyllde i PDF:en digitalt, därefter sparade jag en ny PDF och skickade den till racing@arc.nu. Eftersom att jag använde InDesign så kanske detta inte var ett bra exempel! Sorry! :(

OK, väntar nog på RR.se i stället haha!..
Eller så blir de genom den hederliga snigelposten som jag antar alla andra kommer använda!
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top