Anderstorp Sm

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tjena är det dax att börja att tänka på att betala Anderstorp redan nu eller är jag för tidigt ute? Vem hör man av sig till föresten har inte sett något i IB än?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Det lär väl komma ut i IB och på rr.se ganska snart.. Ingen stress förrän man vet startavgiften..

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Puhh då var man inte helt sent ute då, fick ett smärre slaganfall när jag insåg att det är "upp till bevis" snart.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jörgen Player Special (ni ska se hans hoj, he he) har pratat med TL-Racing och de kommer INTE att vara på Anderstorp! Räkna alltså inte med att det kommer att gå att köpa däck på plats utan ha med er det som krävs, kul va? :huvet

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Torkel skrev:
Jörgen Player Special (ni ska se hans hoj, he he) har pratat med TL-Racing och de kommer INTE att vara på Anderstorp! Räkna alltså inte med att det kommer att gå att köpa däck på plats utan ha med er det som krävs, kul va? :huvet

Stämmer bra det - ingen TL på ARC.

/J

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
vore nästan bra ifall det kommer upp en lista med info på SH med när o hur mycket man ska betala inför varje rejs. Skulle hjälpa en hel del för att se till att man står på startgridden.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Swedie skrev:
vore nästan bra ifall det kommer upp en lista med info på SH med när o hur mycket man ska betala inför varje rejs. Skulle hjälpa en hel del för att se till att man står på startgridden.
Det ska komma onlineanmälan till SM på www.roadracing.se så småningom har jag hört, då klarnar det säkert med kostnaderna.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Da Weasel skrev:
Enligt Svemo skulle det bara gå att serieanmäla sig till SO.
Verkar inte stämma då jag sitter med SO-anmälningspappret i handen och här kan man kryssa i vilka race man ska köra, eller om man ska köra alla race.

Nån här som anmält sig tidigare år som kan berätta hur exakt man ska gå till väga?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Swedie skrev:
Verkar inte stämma då jag sitter med SO-anmälningspappret i handen och här kan man kryssa i vilka race man ska köra, eller om man ska köra alla race.

Nån här som anmält sig tidigare år som kan berätta hur exakt man ska gå till väga?

Då kan du ju serieanmäla dig till SO....

Kryssa i, skicka in och betala, svårare än så är det inte. Fast du kan vänta till 30 dagr innan varje race om du inte har råd med engångssumman.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Går det att missa racet genom att anmäla sig för sent? Själv kommer jag gå licenskursen på Sviestad en vecka innan tävlingen på Anderstorp. Kan det bli ett problem? Kanske frågor som har självklara svar, men är man nybörjare så är man.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nyteknik skrev:
Går det att missa racet genom att anmäla sig för sent? Själv kommer jag gå licenskursen på Sviestad en vecka innan tävlingen på Anderstorp. Kan det bli ett problem? Kanske frågor som har självklara svar, men är man nybörjare så är man.
I mitt papper står det att Rookisar är undantag. Så du kan därmed anmäla dig inför race, utan att ha licensnummer. Skicka bara in det så fort du har det så ska det vara lugnt.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Chris Ash skrev:
Licensnumret är dessutom samma som födelsenumret dvs personnumret -de fyra sista.
Menar du att jag ska skriva i detta nummer då ändå? ... öh.. ingen annanstans på anmälan ska jag heller skriva mitt födelsenummer, så jag antar att de letar upp mitt personnummer.

Senaste betalningsdagen för anmälning till SO den 15 Februari!! Förseningsavgiften är 500kr. Så det blir totalt 1800kr att betalas INNAN den 10 April. Det är sista dagen för anmälning till SO (dock då med undantag för Rookisar).

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Emaila: kga.motorforening@telia.com så skickar han ut anmälningsblanketten.

Det kostar 1300kr per race.
Det kostar 7800kr att betala alla race på en gång. Alltså ingen rabatt där inte.
Du måste betala 1300kr 30 dagar innan varje race.

Det kostar 1300kr för att anmäla sig till SO. Men i med att vi två nu är försenade, kostar det 500kr mer än normalt. Denna avgift måste betalas innan den 10e april som är sista anmälningsdagen för serieanmälan till SO. Serieanmälan gör det möjligt att få en viss del av vinstpotten om du placerar dig Top 10.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nyteknik skrev:
Nu blev jag ännu mer okunnig om detta. När, hur och för hur mycket anmäler sig någon som jag?

Officiell inbjudan kommer i IB (Idrottsbladet) och på www.roadracing.se när det är dags. Alltså kan du inte anmäla dig till SM:et på Anderstorp ännu eftersom det inte finns en inbjudan till tävlingen. I inbjudan står sedan hur du ska gå till väga.

Last edited:
Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...