Swedie skrev:Menar du att jag ska skriva i detta nummer då ändå? ... öh.. ingen annanstans på anmälan ska jag heller skriva mitt födelsenummer, så jag antar att de letar upp mitt personnummer.
Senaste betalningsdagen för anmälning till SO den 15 Februari!! Förseningsavgiften är 500kr. Så det blir totalt 1800kr att betalas INNAN den 10 April. Det är sista dagen för anmälning till SO (dock då med undantag för Rookisar).
hoppsan. Vad jag skrev hör till SO. Lägger ner.. ledsen.Goodstuff skrev:Nu pratar ni om olika serier. I SO är inte 250 Racer en klass och således ointressant för Nyteknik. INbjudan till SM på Anderstorp finns ännu inte.
Epa skrev:Har fått lite uppgifter från Anderstorp.
De kostar att ligga på topp.......![]()
Startavgift SM 1.800:-.
Träningslägret kostar 1.500:- för hela lägret eller 1.000:-/dag.
Allt detta betalas in på klubbens pg: 920 93 42 – 6 senast den 7 april.
Chris Ash skrev:Svinigt dyrt....var hittar du detta?
Nyteknik skrev:Surt som fan att betala 3300 kr och riskera att det spöregnar dessa fyra dagar.![]()
![]()
Nyteknik skrev:Surt som fan att betala 3300 kr och riskera att det spöregnar dessa fyra dagar.![]()
![]()
Therudeboy skrev:Jag har sagt det innan och säger det igen. I Anderstorp skinner alltid solen![]()
![]()
Chris Ash skrev:Men var får ni informationen ifrån? Brev?
Swedie skrev:Jisses sicka priser. Om det vore värt det skulle vinstpotten vara över kostnaden att delta. Så har man iaf nått extra att fajta om. Nu går man ju bara back back
Trist oxå med att det är den 22-23 och inte 23-24 så man inte behöver fundera på vad man ska göra en hel dag (24e).
Har priserna o göra med den omtalade höjningen av kostnaden att hyra banor i sverige?
De räknar väl att att ta in pengar nog på den tävlingen som ska räcka för resten av året...Chris Ash skrev:Det är bara det att ARC hyr av sig själv....
Swedie skrev:Trist oxå med att det är den 22-23 och inte 23-24 så man inte behöver fundera på vad man ska göra en hel dag (24e).
Chris Ash skrev:Jag kommer troligen att bojkotta Sur-torp......Nån gräns får det fanimej vara.
Tycker vi bör sätta oss på tvären ordentligt och inte bara ta skiten och se glada ut knästående.
Edit:EM kostar 100 euro.....
XENOMORF skrev:Ok en direkt fråga då angående online-anmälningsfunktionen inför SM-serien....
Någon som vet om den kommer att upprättas inom den närmaste framtiden (typ i år) eller skall man vänta till Dinosaurierna härskar på jorden igen?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|