Andra deltävlingen i vintercupen 26 feb

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Vilket väder och vilket kanon spår....jag var myyycket avundsjuk när jag stod där o tittade på allas framfart i spåren.
Men det var otroligt kul att titta på också när alla körde(kan rekommenderas varmt för dem som inte sökts sig dit ännu).

Nu till sista deltävlingen ni som ännu inte kört i vinter...ni måste bara dit o köra finalen...ni har ju gått miste om 2 kanon roliga tävlingar med kanon spår

#1 kanon spår

#2 undertecknad hade också fastnat på bild :)

Bifogat

• dsc_6607.sized.jpg
    dsc_6607.sized.jpg
    113.3 KB · Visningar: 93
  • dsc_6565.sized.jpg
    dsc_6565.sized.jpg
    82.6 KB · Visningar: 109

Schvidja

En cylinder per hoj räcker!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
Bandit skrev:
#2 undertecknad hade också fastnat på bild :)
Det måste ha varit rätt kul att kolla vid trädet för det kändes som jag fastnade där varje gång.
Vad hände med knutten? Jag såg att han hade gömt sig ute i skogen. Slut på soppa, längtan efter hockey eller bara trött :lol ?
Lilltobbe låg bra till men vad hände med hojen ? tvärdog den efter grinden och sedan verkar det nästan ha varit målfoto på slutet. Ser ut som du hoppar förbi en kille på upploppet :banana men sedan lyckas han visst smita förbi?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Schvidja skrev:
Vad hände med knutten? Jag såg att han hade gömt sig ute i skogen. Slut på soppa, längtan efter hockey eller bara trött :lol ?

Han hade då fastnat på bild i alla fall :tuttar

Snygga bilder btw :tummenupp

Bifogat

• dsc_6722.jpg
    dsc_6722.jpg
    119.4 KB · Visningar: 90

Kawarider

Gamla män gör det skönt men sakta
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZZR 1100-93 Transalp-01 KTM 450 -05
Snöspår

Akta er för dom som säjer att det är kul och trevligt att köra snöspår! Dom bara ljuger! Ser bra ut på bild men mer är det inte med det. (OK, jag är avundsjuk på dom som klarar det)

Schvidja

Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
Kawarider skrev:
Akta er för dom som säjer att det är kul och trevligt att köra snöspår! Dom bara ljuger! Ser bra ut på bild men mer är det inte med det. (OK, jag är avundsjuk på dom som klarar det)

Akta er för nu är det dags för alla tvivlare att ge sig ut i Bussjö, spåret är förmodligen det bästa någonsin, hårt, brett och fett fartigt. Om du inte vill synas eller ses så rekommenderar jag en onsdagkväll, mörk klädsel och släckta lampor. Skriv in dig i listan under pseudonym och ta aldrig av hjälmen. Drabbas du av utmattning eller spårångest, göm cykeln under en gran släng prylarna i en sopsäck och lifta hem. Skriv sedan här om dina mörka upplevelser.

Det finns dock en liten hake, någon kommer att sakna dig och då kanske vi måste leta hela natten och hittar vi hojen och dina svettiga prylar, ja då kan hela storyn komma fram i ljuset.
Vi ses i mörkret

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
heheheh :tummenupp

Schvidja skrev:
Akta er för nu är det dags för alla tvivlare att ge sig ut i Bussjö, spåret är förmodligen det bästa någonsin, hårt, brett och fett fartigt. Om du inte vill synas eller ses så rekommenderar jag en onsdagkväll, mörk klädsel och släckta lampor. Skriv in dig i listan under pseudonym och ta aldrig av hjälmen. Drabbas du av utmattning eller spårångest, göm cykeln under en gran släng prylarna i en sopsäck och lifta hem. Skriv sedan här om dina mörka upplevelser.

Det finns dock en liten hake, någon kommer att sakna dig och då kanske vi måste leta hela natten och hittar vi hojen och dina svettiga prylar, ja då kan hela storyn komma fram i ljuset.
Vi ses i mörkret

Dem 2 tävlingar som varit har det inte varit snöpår utan snarare snöstig kanske.
Men även om det skulle vara snöspår så kan väl inte döma ut nåt innan man testat.

Kawarider skrev:

Kawarider

Gamla män gör det skönt men sakta
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZZR 1100-93 Transalp-01 KTM 450 -05
Har varit där två gånger och provat så det sitter ju inte i det. Provade att göra ett snöspår i stugan i helgen. Slutade med en framlängesvolt över styret och präktigt värkande ben. Får väl se om man törs fara till Bussjö en tredje gång. "Tredje gången gillt" och "Man ska aldrig säja aldrig" som det brukar heta. Att man är oduglig bakom styret känns ju lite svårt att smälta. :(

Schvidja

Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
Kawarider skrev:
Har varit där två gånger.... :(
Då tillhör du de mer vältrimmade spåråkarna, dags att delta på nästa tidsträning ? :7peta
Det kommer förmodligen att bli fest på kvällen efter tävlingen, bara det kan vara själ nog att delta. :fyllisar

Knutten

Medlem
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
Hayabusa
Jag hade ett smärre bränsle stopp men efter lite mekk så var det bara att ge igen.

Nu är ju spåret kanon i Bussjö bara att gasa. hehehe..

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati