Jag rekommenderar ERF. Kräver ju visserligen att du får tag i en förare till, men annars är det de billigaste alternativet räknat i pengar per körd minut.varvalätt skrev:Finns det några andra roliga tävlingar än rokie 600 som man kan åka?
Ska tävla för första gången i år.
Är det typ 6 timmars tävlingar du menarYmmot skrev:Jag rekommenderar ERF. Kräver ju visserligen att du får tag i en förare till, men annars är det de billigaste alternativet räknat i pengar per körd minut.
Japp, det har varit min sysselsättning sommaren 2005. Förbannat roligtvarvalätt skrev:Är det typ 6 timmars tävlingar du menar
Vilken tävling är högst upp i landet . Har ju en bit att åkaYmmot skrev:Japp, det har varit min sysselsättning sommaren 2005. Förbannat roligt
mo i rana är väl närmast och oxå den roligaste banan verkar det som oxå.varvalätt skrev:Vilken tävling är högst upp i landet . Har ju en bit att åka
6 Timmars tävling. Måste vara svin jobbigt, Även om man är två förare . Jag som oroar mig för 15 varv på en rokie tävling. Tränar och försöker få bort några kilon runt mitten så jag slipper byta dragkedja i år ocksåYmmot skrev:Japp, det har varit min sysselsättning sommaren 2005. Förbannat roligt
Har funderat på att åka dit i juli, va visst en två dagars körning där då för 1400:-sportarn skrev:mo i rana är väl närmast och oxå den roligaste banan verkar det som oxå.
Karlskoga har ett långlopp oxå. En kul bana dessutom. Jag har inte kört på allt för många banor men om jag ska rek. någon så är Knudan given. Tyvärr väldigt lång resa för dig.varvalätt skrev:Vilken tävling är högst upp i landet . Har ju en bit att åka
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|