Andrea Wahlgren, living in a dream?

MC Doktorn

Guest
Verkar som Daniel Wahlgren alias Papa dee "den folkkäre artisten" fortfarande sitter häktad för misstanke om misshandel av den betydligt yngre frun Andrea Wahlgren. Tyder väl på väldigt starka bevis mot honom ..

Hon hittades blodig i trappuppgången den 13/9 efter att grannarna hört våldsamt skrik.
Den folkkäre artisten nekar förståss till alla anklagelser och minns ingenting.

http://frianyheter.wordpress.com/2008/09/14/papa-dee-daniel-wahlgren-gripen-for-hustrumisshandel/

I sin blogg verkar hon helt övertygad om hans oskuld http://andreastockholm.blogg.se/

Hon uppfyller alla kriterier i diagnosen Battered Woman Syndrome där bla ingår initialt den kraftiga förnekelsen.http://www.letswrap.com/dvinfo/psych.htm om hon faktiskt blivit misshandlad.

Eller ännu en folkkär artist som ödelägger sin karriär med en grov brottslig handling ?

profile.jpg

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Om hon nu är så jävla blåst att hon har blivit misshandlad men vägrar erkänna det så får hon väl skylla sig själv? Visst är det bra att det finns en lag som gör att han trots detta kan bli fälld men då borde det även vara lag på att lägga in tjejen på psyket också om han blir fälld. Så att hon blir vän med sig själv och lär sig undvika destruktiva män.
Eller så skiter man i det och låter naturen göra sitt naturliga urval.

MC Doktorn

Guest
Om hon nu är så jävla blåst att hon har blivit misshandlad men vägrar erkänna det så får hon väl skylla sig själv? Visst är det bra att det finns en lag som gör att han trots detta kan bli fälld men då borde det även vara lag på att lägga in tjejen på psyket också om han blir fälld. Så att hon blir vän med sig själv och lär sig undvika destruktiva män.
Eller så skiter man i det och låter naturen göra sitt naturliga urval.

Blåst? snarare skam att erkänna att man inte leaving in a dream och att det handlar om hennes karriär.
Wannabee tjejen har ju fått som det många drömmer om, ett par smällar får man ta om vill vara på topp:rolleyes:

En 20 årig norrländsk tjej söker uppmärksamhet träffar tha rasta man med massa kontakter i showbiz världen.

Hon sitter säkert i dom fina salongerna med artister kändisar och annat löst folk blir bjudna på premiärer och release partyn. Make my day Miss living in a dream

Detta är business :fakta

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Fan, då var det väl därför han inte gjorde P3 Rytm förra veckan. Ett av få program i P3 som spelar lite annorlunda musik.
Jaja, om han nu dängt kärringen så ska han inte få några sympatier.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Man vet ju inte vad hon hade gjort för att få stryk heller.
Dessutom tycker jag Papa Dee verkar trevlig så jag är skeptisk.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Han är skýldig givetvis!

Precis som den kåte chilenaren.
Att lipa ut i media och bedyra sin oskuld hjälper föga, vilket de så kallade kändisarna borde veta bättre vid detta laget.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Fast hennes blogg har ju ett visst emo-tema. Det är ju inte omöjligt att hon har skurit, slagit eller på annat sätt skadat sig själv och blodat ner hela trappuppgången så "det såg ut som ett slakthus".

Fast å andra sidan kan han ju ha spöat upp henne också. Vad fan vet vi?

40+-gubbe och 20-årig tjej. En så kallad tragisk symbios. Hon surfar på hans kontaktnät, han sätter på en petite almost-teen. De skulle ha skippat slagsmål och blod så hade det ju varit perfekt.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kort och gott: "ingen som vet, ingen som vet"...

men folks teorier och konspirationer och såklart alla som VET utan att ha sett, hört eller ens befunnit sig inom 10 mils radie från händelsen är ju alltid roligt att läsa....

MC Doktorn

Guest
Kort och gott: "ingen som vet, ingen som vet"...

men folks teorier och konspirationer och såklart alla som VET utan att ha sett, hört eller ens befunnit sig inom 10 mils radie från händelsen är ju alltid roligt att läsa....

Det är väl ingen teori eller konspiration att Andre Wahlgren hittades blodig och att DW grips med offrets blod på händerna hur sannolikt är det att hon slår sig själv i huvudet med ett blockljus ?

en av rättsläkarna hävdar att det inte skulle vara omöjligt att orsaka sig själv den skadan som A fick av blockljuset även om läkaren tillstår att det rör sig om kraftigt våld...

Daniel kanske är en supertrevlig kille i nyktert tillstånd men med 2 promille etyl som hade vid gripanded 14/9 i kroppen så är han kanske som hans förre flickvän vittnar om..

Han verkar inte så trovärdig när han påstår att han inte minns något men kan i detalj klargöra hur han försöker hindra henne att skada sig själv.

Han ifrågasätter ett vittne som sett om slängt henne AW mot en stenvägg utomhus samma kväll pga att han var onykter.
Hans egen story andas kraftig förnekelse och ord som häxprocess och rasism används.

Han är nog redan dömd i allmänhetens ögon precis som tyskan i Arboga och på Måndag kommer domen.

Hans story:http://www.expressen.se/Nyheter/1.1336652/papa-dee-jag-ar-oskyldig

Ladda ner FUP och skaffa dig en uppfattning http://thepiratebay.org/torrent/4451540

Jag tror papphatten kommer få skaka galler, tragiskt måste jag säga då han verkade vara en fin kille och bra musiker.

Man vet ju inte vad hon hade gjort för att få stryk heller.
Dessutom tycker jag Papa Dee verkar trevlig så jag är skeptisk.

Självklart måste hon gjort något som inte passade papphatten, tydligen duger det inte med att vara trevlig och folkkär för att bli friad.

Fråga Tv kändisarna Troilius och Beltran

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Detta är business :fakta

Jag kallar henne fortfarande för blåst. En tjej som imponeras av att han är kändis såklart, varför skulle hon annars vara ihop med en 40-årig gubbe?
Nej, hon är blåst. Så faktiskt, hon får skylla sig själv litegrann utan att jag för den delen säger att det är ok att slå sin tjej. Det är bara ok om hon slog först :gnissla

MC Doktorn

Guest
Att leva med Andrea som beter sig som en uppkäftig tonårsbrutta måste vara svårt, jag förstår att hans stubin är kort och en rakhöger i nyllet påna måste vara skönt.
Såklart hon förtjänade lite fyllestryk :smasha

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Hoj
21 växlad
Haha...och henne har man gått i samma klass med i 2år. Om jag inte minns fel så heter hon Andrea Hedström eller Hedstrum i efternamn. Är inte så jäkla insatt på den hela historien om dom två men har mycket svårt att tro att hon skulle ha retat honom eller något sånt för enligt mig så är inte hon en sådan person.

Mvh Alex
Viva La Härnösand

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Det är väl ingen teori eller konspiration att Andre Wahlgren hittades blodig och att DW grips med offrets blod på händerna hur sannolikt är det att hon slår sig själv i huvudet med ett blockljus ?

en av rättsläkarna hävdar att det inte skulle vara omöjligt att orsaka sig själv den skadan som A fick av blockljuset även om läkaren tillstår att det rör sig om kraftigt våld...

Jag har sett liknande first hand, det är helt sinnessjukt och givetvis var det mycket alkohol i blodet. Det slutade med amublansfärd, ett gäng stygn och en halvt hysterisk pojkvän (inte jag dock). Som tur är fick hon till slut hjälp där den skulle komma ifrån (privat psykvård) och idag är hon som hon ska vara. :)

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Haha...och henne har man gått i samma klass med i 2år. Om jag inte minns fel så heter hon Andrea Hedström eller Hedstrum i efternamn. Är inte så jäkla insatt på den hela historien om dom två men har mycket svårt att tro att hon skulle ha retat honom eller något sånt för enligt mig så är inte hon en sådan person.

Mvh Alex
Viva La Härnösand

Hennes mamma heter Hedström, så det verkar rimligt, ja. Har skumläst FUPen nu (176 sidor), 1.8 promille hade hon själv, samt enligt inledande förhör inget minne av vad som hände. Däremot finns det flera vittnen som lämnar samstämmiga uppgifter.
Saken är klar IMO. Det blir att skaka galler och tillverka nummerplåtar ett tag för papa dee :hej

MC Doktorn

Guest
Jag har sett liknande first hand, det är helt sinnessjukt och givetvis var det mycket alkohol i blodet. :)

Ja papphatten borde förstås erkänna och konvertera och bli nykteralkis skaffa sig ett hederligt jobb någon gång och ge fan i spriten.

MC Doktorn

Guest
Om knappt 10 min kommer domen, skulle bli negativt överraskad om han förklaras oskyldig.

821515183.jpg

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
70 dagsböter a 120 kr styck.. De har han betalat genom att sitta häktad.. Man blir förbannad....

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
70 dagsböter a 120 kr styck.. De har han betalat genom att sitta häktad.. Man blir förbannad....
I det här fallet var en fällande dom betydligt viktigare än påföljden. Han lär i alla fall knappast figurera i kanal 5:s "Världens härligaste män" i framtiden :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy