Anföll polis med knivar - och penis

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Huvva´, tänk om han skar av den när han hade stånd så att den var jättehård också, skitfarligt ju.
 

ganzo

Suparhjälte...
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Mölndal
Hoj
Ingen
HAHA, fanimej dagens inlägg! :rofl

PS: Var det nån annan som såg notisen till höger där dom hade sett buddha? Inte visste jag att buddha glider omkring med ett afro som vilken snubbe som helst i Harlem Globetrotters hade varit stolt över...
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Snacka om ågren när man vaknar upp dagen efter.. shit, ens egna bravader börjar te sig lite ofarliga nu.

Droger? Nä jag tror han har fulgroggat, då kan man bli konstig. Eller blandat drinkar, öl och vin det sa alltid min mamma att man kunde bli konstig av.
 

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hillerstorp
Hoj
korvmojsrääser
Bart skrev:
PCP kallas även Angeldust. Om du äter tillräckligt mkt Änglatrumpet kan du åxå bli lite konstig tydligen.. Lycka till!

är inte änglatrumpet krukväxten man kan köpa på olika blomsteraffärer?.. ifall det är den så kan man torka och röka bladen ... inget jag rekomenderar för det skiljer väldigt mycket mellan blomma till blomma. ena kan man ta mycket av och den andra kan man bli rejält bäng av lite.. och denn växten får man liknande tankar som killen i tråden...inget jag rekomenderar.. men vad vet jag .. prova :banana

drunkmode on*

kramopuss åk buss..
drunkmode off*
 

Zator

Jag är grinig idag...
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
Cyanid skrev:
är inte änglatrumpet krukväxten man kan köpa på olika blomsteraffärer?.. ifall det är den så kan man torka och röka bladen ... inget jag rekomenderar för det skiljer väldigt mycket mellan blomma till blomma. ena kan man ta mycket av och den andra kan man bli rejält bäng av lite.. och denn växten får man liknande tankar som killen i tråden...inget jag rekomenderar.. men vad vet jag .. prova :banana

drunkmode on*

kramopuss åk buss..
drunkmode off*

What the f--k? Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit inlägg. Under mitt onyktra tillstånd får jag det till att du försöker skryta med att du varit dum nog att leka med änglatrumpet. Det hela låter jävligt illa i mina öron.

(Ska jag gå linan ut i att vara moraltant så kan jag väl lika väl dra upp att det inte var så länge sen två tonåringar dog efter att ha testat änglatrumpet.)
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Bart skrev:
PCP kallas även Angeldust. Om du äter tillräckligt mkt Änglatrumpet kan du åxå bli lite konstig tydligen.. Lycka till!
Pcp är troligtvis den sista drogen jag skulle prova. Fyfan.
 

MikkE

Guest
Roligare hade det varit om han kastat bollarna istället.

"Ät kulor era jävlar!!!"
 

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hillerstorp
Hoj
korvmojsrääser
Zator skrev:
What the f--k? Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit inlägg. Under mitt onyktra tillstånd får jag det till att du försöker skryta med att du varit dum nog att leka med änglatrumpet. Det hela låter jävligt illa i mina öron.

(Ska jag gå linan ut i att vara moraltant så kan jag väl lika väl dra upp att det inte var så länge sen två tonåringar dog efter att ha testat änglatrumpet.)


nope har varken provat eller ens tänkt prova.. vill inte riskera en massa för att få en sådan kraftig psykos att man kan få för sig o göra vad som helst.
har inte skrytit att lekt med det men är lite påläst om vanliga drogämnen som man kan hitta lite varstans. och det är det sista jag skulle testa..som sagt styrkan varierar ganska kraftigt.

Zator : du får vara moraltant :krama
 
Last edited:

Zator

Jag är grinig idag...
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
Cyanid skrev:
nope har varken provat eller ens tänkt prova.. vill inte riskera en massa för att få en sådan kraftig psykos att man kan få för sig o göra vad som helst.
har inte skrytit att lekt med det men är lite påläst om vanliga drogämnen som man kan hitta lite varstans. och det är det sista jag skulle testa..som sagt styrkan varierar ganska kraftigt.

Zator : du får vara moraltant :krama

Good! Riktigt glad över att jag tolkade dig fel.
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Jonathan skrev:
Aaaahhhhh!!!

Garvar så tårarna sprutar :rofl :rofl :rofl :D :hihi

Undrar vad han tänkte egentligen.

"Nu kuttar jag kewken o anfaller poliserna. DiReCtt".

Jag kan fan inte sluta skratta!!! :lol

Man har ju hört att bästa sättet att transportera en avkapad kroppsdel är i munnen... undrar om någon polis ställde upp :va

Reb0
 
Last edited:
Nyheter
Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Top