MrxXx skrev:2432997Ja om man ska köpa husa Fs650 eller en ktm 525, vad bör man titta på? Alltså vilken årsmodell ska man ha? Hur många timmar "får" den ha gått? Allt möjligt vill jag veta...
Tacksam för alla svar
K.Svensson skrev:2433401Husaberg före -05 har klena startmotorer vad jag kan förstå, och då kan man få kicka ibland. (Rätta mig om jag har fel någon)
teknikfunkar braZpiX skrev:2433481... -04... Kör själv 04 och där är det inga som helst problem med att starta med knappen. 02-03 däremot gäller det att ha benmuskler (alternativt teknik )
sanken skrev:En busmaskin utöver det vanliga!!!
värt ett försökkiko skrev:2437171Hmmmm, det där låter väl lite optimistiskt ändå när killen kollar på Husor å 525'or
MrxXx skrev:2437028Okej tack. Vad tror ni om den här?
Husaberg 650SM Cross/Enduro/Trial
Årsmodell: 2005
Färg: Gul
Pris: 59.500 kr
Försäljare: Karlströms Motor, Sala
Tel: 0224-77166
Info: Motard som körd ca 25 timmar, nya däck m, m. byten och avbetalning
eller så stack killen på bankörning efter timme 24Geronimo79 skrev:2438879Låter ju bra men nya däck efter bara 25 tim ?? Köpte själv en ny "race"motard som nu gått ca 38 tim och först nu är bakdäcket kass. Fram är hur bra som helst! Antingen har husan gått mer eller har den gått väldigt hårt (är ju i och för sig meningen med en sån hoj) de timmarna den gått, dvs mycket wheelande och stoppies bla ! Det är vad jag tror i alla fall...
-Rosen- skrev:2438992eller så stack killen på bankörning efter timme 24
MrxXx skrev:2439045Jag ringde o pratade med Karlströms...den har bara gått bana sa dem.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|