Ang annonsdelen. För gamla annonser?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Har fått en känsla av att det ligger en hel del gamla annonser och skräpar på SH. Det borde gå att komma fram till ett system som kan få det möjligt att hålla rent från sånt som är sålt. Visst det finns en "ta bort annons" funktion men det är många som missar att använda den och det blir fler och fler gamla annonser på högen. Kom med förslag så kanske vi kan lösa detta. Sen kan det vara så att jag är den ända som ens bryr mig. :crash

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
En stor och en liten
Håller med! Det borde väl gå att lägga in automatisk rensning, tex livslängd på annons 3 månader.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
EasyRider skrev:
Håller med! Det borde väl gå att lägga in automatisk rensning, tex livslängd på annons 3 månader.
Det kanske vore ett alternativ. Att för alla som har annonser så kommer det ett medelande till dom om att deras annons kommer att försvinna inom X dagar och att de behöver trycka på en viss länk kanske för att förnya annonsen. på så vis kan de som inte fått sina grejer sålda ha kvar sin annons samtidigt som de som fått grejerna sålda utan att tagit bort annonsen kan strunta i meddelandet.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
philsson skrev:
Det kanske vore ett alternativ. Att för alla som har annonser så kommer det ett medelande till dom om att deras annons kommer att försvinna inom X dagar och att de behöver trycka på en viss länk kanske för att förnya annonsen. på så vis kan de som inte fått sina grejer sålda ha kvar sin annons samtidigt som de som fått grejerna sålda utan att tagit bort annonsen kan strunta i meddelandet.
jepp mycket vettigt. letade precis lite där och får upp annonser som är mer än ett år gamla .... RENSA RENSA

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
:tummenupp
Automatisk rensning efter 2-3 månader med möjlighet för annonsören att behålla annonsen genom att uppdatera via länk i PM om grejjorna inte är sålda. Bibehållen funktion att själv ta bort annonsen när man vill.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag vet inte om ni menar samma sak som mig, men jag stör mig lite på att när man söker i forumet dyker annonstrådar från 03-04 upp. Dvs från det gamla annonssystemet

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO