Ang att sladda i nyaste Bomber mag

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Jag har tillstånd att göra det när nästa nummer är släppt :)

bla bla bla

Nästa grej som är på G är att få någon att sponsra med en hårddisk-videokamera så att vi kan spela in en racing-instruktions-video som ska hjälpa förare i alla olika grenar :)

Fifan! Roligt för dig!:tummenupp :yoparty
U rock Olof!
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Snåljåp. När det väl finns någon media kvar som faktiskt bryr sig om denna lilla motorsport som heter supermotard/supermoto så är det väl dumt att inte bidra till att den fortsätter uppmärksamma sporten.
Absolut! Mycket trevlig läsning!

Och artikeln var mycket bra Olof! :tummenupp
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
Hmm, vill inte verka grinig, men nu har väl nya numret släppts? Alltså kan vi få se en PDF på den där artikeln pretty please? :)
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Snåljåp. När det väl finns någon media kvar som faktiskt bryr sig om denna lilla motorsport som heter supermotard/supermoto så är det väl dumt att inte bidra till att den fortsätter uppmärksamma sporten.

Håller med dig Mange, jag har till och med två prenumerationer. Funderar på en tredje. Sen kan man ju alltid ge bort i present prenumerationer till vänner.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Hmm, vill inte verka grinig, men nu har väl nya numret släppts? Alltså kan vi få se en PDF på den där artikeln pretty please? :)

Nope. Bomber Kommer ut var annan månad. Nästa nummer kommer finnas i butik runt april/maj. Först då kommer artikeln finnas på "Kingens" hemsida:tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Hoppas du får spons till din kamera Olof, helst av Expert, för då har du ju en anledning till att ha "Expert" skrivet i stora bokstäver på hela dig!

Jag har ju haft förmånen att hänga på staketet när du har varit i Umeå och tränat, och du kör inte bara otroligt fort utan med en sjujäkla koll dessutom, du vet precis varför det går så fort, du kan både åka rätt men även åka fel och visa varför det är fel.

När du tröttnar på att köra själv skulle du bli en utmärkt tränare och mentor för nya förmågor.

Lycka till i ditt fortsatta rejsande!
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Hoppas du får spons till din kamera Olof, helst av Expert, för då har du ju en anledning till att ha "Expert" skrivet i stora bokstäver på hela dig!

Jag har ju haft förmånen att hänga på staketet när du har varit i Umeå och tränat, och du kör inte bara otroligt fort utan med en sjujäkla koll dessutom, du vet precis varför det går så fort, du kan både åka rätt men även åka fel och visa varför det är fel.

När du tröttnar på att köra själv skulle du bli en utmärkt tränare och mentor för nya förmågor.

Lycka till i ditt fortsatta rejsande!

Tack för de fina orden :) Jag hoppas att vi får träna i Skellefteå i sommar, isåfall borde du komma upp och prova lite :) Aprilian är verkligen toksnabb! :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Tack för de fina orden :) Jag hoppas att vi får träna i Skellefteå i sommar, isåfall borde du komma upp och prova lite :) Aprilian är verkligen toksnabb! :tummenupp

Jag kommer säkert att åka till Schtaan i sommar, men jag tror jag passar på provkörningen, det där är en sport för dom som är unga och odödliga, och det var länge sedan jag var det.
Men jag tackar för erbjudandet och önskar dig lycka till! :tummenupp
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
...det där är en sport för dom som är unga och odödliga, och det var länge sedan jag var det.

Närå, säg det till de gråhåriga gubbarna som tävlar :D Det brukar ofta vara avdankade rr-förare och annat löst folk som drar sig tillbaka och börjar köra motard (fast "dra sig tillbaka" är missvisande med tanke på att det kan vara väl så ansträngande :näsblod )
 

Folket

Fickan tom
Gick med
2 Nov 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Husqvarna 1954 & 56
Närå, säg det till de gråhåriga gubbarna som tävlar :D Det brukar ofta vara avdankade rr-förare och annat löst folk som drar sig tillbaka och börjar köra motard (fast "dra sig tillbaka" är missvisande med tanke på att det kan vara väl så ansträngande :näsblod )

I vilket fack placerar du dig själv ???
Några avdankade rr-förare eller annat löst folk har då jag inte sett på någon tävling (sett dom flesta tävlingarna dom senaste 5 åren) har heller inte sett så många gråhåriga gubbar tävla heller, möjligtvis som mekaniker. Ja tror inte du varit ute och sett så många tävlingar av ditt uttalande.
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Närå, säg det till de gråhåriga gubbarna som tävlar :D Det brukar ofta vara avdankade rr-förare och annat löst folk som drar sig tillbaka och börjar köra motard (fast "dra sig tillbaka" är missvisande med tanke på att det kan vara väl så ansträngande :näsblod )
Det gråa håret går att klippa bort. :D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
I vilket fack placerar du dig själv ???
Några avdankade rr-förare eller annat löst folk har då jag inte sett på någon tävling (sett dom flesta tävlingarna dom senaste 5 åren) har heller inte sett så många gråhåriga gubbar tävla heller, möjligtvis som mekaniker. Ja tror inte du varit ute och sett så många tävlingar av ditt uttalande.

Ung och viril såklart :tungan Nu var det inte specifikt det svenska startfältet i SM jag hade i åtanke - som jag har ganska bra koll på, tackar som frågar - men har följt en del tävlingar i holländska och grekiska serierna t.ex. där många lite äldre kör skjortan av småkillarna (med en och annan "Iddon-typ" som undantag då). Fast sätter man gränsen för "gammal" vid pensionsåldern så är ju läget annat - då får man gräva i startfältet för Classic Racing för att hitta några representanter.

Ålder är ett relativt begrepp...
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Ung och viril såklart :tungan Nu var det inte specifikt det svenska startfältet i SM jag hade i åtanke - som jag har ganska bra koll på, tackar som frågar - men har följt en del tävlingar i holländska och grekiska serierna t.ex. där många lite äldre kör skjortan av småkillarna (med en och annan "Iddon-typ" som undantag då). Fast sätter man gränsen för "gammal" vid pensionsåldern så är ju läget annat - då får man gräva i startfältet för Classic Racing för att hitta några representanter.

Ålder är ett relativt begrepp...
Jag har börjat få grått hår så lite har du rätt i :)
Men jag känner mig inte så gammal för det :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top