fartgalen82
2Fast2Live2Young2Die
Hallå. Tänkte kolla om någon kan säga lite bra och dåliga saker om cbr 600 rr -04. Funderar på att köpa en men har aldrig provkört, så snälla hjälp till.
Låter bra. Vad ska man ge för en 04a med ca 650 mil på mätaren, svensksåld, nyservad men dock i behov av 2 nya däck?
Den ser snygg ut, och svänger bra, skön motor och vurpar mjukt. Det är bara att handla.
Jag gick från kawa zx9r -01 till en cbr600rr och på bana saknar jag inte kawan en sekund.Din 636:a går ju bättre än en Honda 600RR..
Ägde en 600RR-04..
Var inge kul att byta ner sig till en 600 efter att ha haft en 929 innan..
Så provkör INNAN du köper.. Det gjorde inte jag..
Och ångrade mig som f#n..
De kanske syftade på CBR600F4i modellen? Enligt Bike så är RR modellen extremt fokuserad på just bankörning.Har försökt läsa på hur de gamla 600rna från 01-04 jämför sig och många säger att CBR600RR 03-04 är mer gatorienterade än motsvarande från andra märken. Vissa går så långt som att säga att den är tråkig på bana eftersom den är för stabil med för upprätt körställning.
Kör ett litet lätt trådlyft drygt fyra år senare.
Har försökt läsa på hur de gamla 600rna från 01-04 jämför sig och många säger att CBR600RR 03-04 är mer gatorienterade än motsvarande från andra märken. Vissa går så långt som att säga att den är tråkig på bana eftersom den är för stabil med för upprätt körställning. Håller ni med?
Om man ska köra typ 90% bana, 10% trafik och är hyffsad erfaren och snabb är CBR:n då ett dåligt val? R6 från samma tid verkar vara för dålig kvalitet och zx6-r och gixer är så grymt fula i jämförelse.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|