Ang Cbr 600rr -03

MonX

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Jönköping
Hoj
R6 -03
Hej.

Jag är på jakt efter en cbr 600rr -03. Jag har sökt mycket på internet utan att finna allt för många.
Jag undrar nu om någon har sett en cbr 600rr på någon mchandel ute i landet och i så fall var?
Eller är alla så nöjda med denna hojj att folk vägrar släppa dem :confused:
(jag vet att det finns någon/några på internet, men det måste finnas mer än dessa få)

tacksam för svar
// toby
 

CBR 600rr

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Luleå
Hoj
Sv1000s -04
MonX skrev:
2050789 Hej.

Jag är på jakt efter en cbr 600rr -03. Jag har sökt mycket på internet utan att finna allt för många.
Jag undrar nu om någon har sett en cbr 600rr på någon mchandel ute i landet och i så fall var?
Eller är alla så nöjda med denna hojj att folk vägrar släppa dem :confused:
(jag vet att det finns någon/några på internet, men det måste finnas mer än dessa få)

tacksam för svar
// toby

Köp ej cbr satsa på en 1000cc på en gång möjligtvis 1000rr eller ngt liknande, 600rr är så satans slö och obekväm att köra. Sålde min ifjol blev riktigt missnöjd med effekten. Ägde en -02 r6 innan och r6 är ungefär dubbelt så rolig. Motormässigt känns Yamahan mycket råare och starkare. Har inhandlat en R1 -04 nu denna vår och hoppas att den ska vara dubbelt bättre än min gamla r6...
 

MonX

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Jönköping
Hoj
R6 -03
CBR 600rr skrev:
2051288 Köp ej cbr satsa på en 1000cc på en gång möjligtvis 1000rr eller ngt liknande, 600rr är så satans slö och obekväm att köra. Sålde min ifjol blev riktigt missnöjd med effekten. Ägde en -02 r6 innan och r6 är ungefär dubbelt så rolig. Motormässigt känns Yamahan mycket råare och starkare. Har inhandlat en R1 -04 nu denna vår och hoppas att den ska vara dubbelt bättre än min gamla r6...

1000cc kommer det inte bli, det räcker gott och väl med 600cc för min del, och jag håller fast vid min cbr tanke.
ingen som har sett någon :(
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
MonX skrev:
2052035 1000cc kommer det inte bli, det räcker gott och väl med 600cc för min del, och jag håller fast vid min cbr tanke.
ingen som har sett någon :(

Jagade själv en i höstas och det är ont om beggade... sluta med att jag köpte en ny istället..

Men håll lite till tåls så kommer det nog dyka upp fler när våren behagar komma..
 

ronsanhbg

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda VFR
vet

Kan bero pa att det är i precis skiftet att det blev så dyr föräkring, men kolla noga och köpa inte en tysk hoj.. Sett en del ute men du är mycket sent ute..

Ciao
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
MonX skrev:
2050789 Hej.
Jag är på jakt efter en cbr 600rr -03. Jag har sökt mycket på internet utan att finna allt för många.
Jag undrar nu om någon har sett en cbr 600rr på någon mchandel ute i landet och i så fall var?
Eller är alla så nöjda med denna hojj att folk vägrar släppa dem :confused:
(jag vet att det finns någon/några på internet, men det måste finnas mer än dessa få)
tacksam för svar
// toby
Allt är till salu vid rätt pris.

<-----------------------
 

MonX

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Jönköping
Hoj
R6 -03
Solan skrev:
2053798 Allt är till salu vid rätt pris.

<-----------------------

Om du har tänkt att sälja din hojj släng iväg ett PM till mig med lite information om hojjen så kanske vi kan snacka business...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top