även färg fastnar i gängorna.. skitsvårt att få bort.Awweboy skrev:varför ska jag sätta i skruvar i skruvhålen för? då blir ju skruvarna lackade väll?![]()
även färg fastnar i gängorna.. skitsvårt att få bort.Awweboy skrev:varför ska jag sätta i skruvar i skruvhålen för? då blir ju skruvarna lackade väll?![]()
Solid snake skrev:Jag ändrade mitt inlägg lite, därför det blev lite fel.
Vill ju inte hacka på er för mycket för att ni är dyslektiker, då kanske jag får skäll av philsson som nyss har lärt sig meningen "klanka ner på folk" och det vill jag ju inte.![]()
Varför vill ni inte lära er svenska? Är det inte trevligt att kunna stava och skriva då?
Eler ska niy skcriva såher? Äler?!
philsson skrev:även färg fastnar i gängorna.. skitsvårt att få bort.
var rädd med att maskera saker du inte vill få lackade.. och sätt skruv så blir det skitbra!Awweboy skrev:okej! men det ska jag inte glömma då!
tack och tack och tack![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Så dom inte blästrar bort gängorna (sprutar sand med tryckluft så all skit försvinner, inklusive gängor, till viss del)
Solid snake skrev:Jag ändrade mitt inlägg lite, därför det blev lite fel.
Vill ju inte hacka på er för mycket för att ni är dyslektiker, då kanske jag får skäll av philsson som nyss har lärt sig meningen "klanka ner på folk" och det vill jag ju inte.![]()
Varför vill ni inte lära er svenska? Är det inte trevligt att kunna stava och skriva då?
Eler ska niy skcriva såher? Äler?!
de ska de göra.. men vill man få det riktigt billigt och bakom dörren så kan man få göra lite själv.. jag fick i af göra mitt själv när jag lämnade in privat..Anton_Ljunghusen skrev:Dock kan man tycka att sätta skruv i gängorna borde ingå i deras jobb
philsson skrev:var rädd med att maskera saker du inte vill få lackade.. och sätt skruv så blir det skitbra!tänk bara på att när du drar bort maskeringarna så kan du dra med dig lite färg så skär ut med ett rakblad och maskeringen ska tåla 250grader.. lycka till..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |