Ang. en ny sticky om trim och fakta om 125:or

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Tjena kära läsare av denna tråd.

Jag kollar på sporthoj, minst en gång om dagen. Det är lite av ett beroende, eller ja kalla det vad ni vill.

Och jag blir lika irriterad varje gång det startas en tråd, hjälp mig trimma. Det är som vanligt mycket snack och liten verstad.
Visst kan man inget så är det ända sättet att lära sig genom att fråga, men för guds skull det startas ju x- antal trådar VARJE dag. så det blir till att skriva ihop lite om detta, så har ni något seriöst att tillföra tråden ang. trim.
Så skriv, skriv även förslag och idéer om vad tråden bör innehålla.
Se ser jag till att det kommer upp en tråd om detta.

och till er ja, höll på att skriva något dumt. Som jag ser starta tråda varje dag om detta, nämner inga namn. Passa på nu och ge mig förslag om vad ni vill veta....

sen ska jag även gå in i några sticky trådar och se till att det blir lite rättat där.

är detta en bra idé eller, så kom med förslagen och informationen nu...

PS inget spamm i denna tråd är ni snälla.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
shoik skrev:
Tjena kära läsare av denna tråd.

Jag kollar på sporthoj, minst en gång om dagen. Det är lite av ett beroende, eller ja kalla det vad ni vill.

Och jag blir lika irriterad varje gång det startas en tråd, hjälp mig trimma. Det är som vanligt mycket snack och liten verstad.
Visst kan man inget så är det ända sättet att lära sig genom att fråga, men för guds skull det startas ju x- antal trådar VARJE dag. så det blir till att skriva ihop lite om detta, så har ni något seriöst att tillföra tråden ang. trim.
Så skriv, skriv även förslag och idéer om vad tråden bör innehålla.
Se ser jag till att det kommer upp en tråd om detta.

och till er ja, höll på att skriva något dumt. Som jag ser starta tråda varje dag om detta, nämner inga namn. Passa på nu och ge mig förslag om vad ni vill veta....

sen ska jag även gå in i några sticky trådar och se till att det blir lite rättat där.

är detta en bra idé eller, så kom med förslagen och informationen nu...

PS inget spamm i denna tråd är ni snälla.

Varför starta en ny lika dan sticky? Uppdatera en befintliga istället med all den korrekta information som där finns och ta bort alla värde lösa inlägg. Om den personen som nu vill ha reda på information om tex. var strypningarna sitter på sin hoj ska han/hon lätt kunna leta upp sin modell och hitta informationen om just den hojen.

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Padde skrev:
Varför starta en ny lika dan sticky? Uppdatera en befintliga istället med all den korrekta information som där finns och ta bort alla värde lösa inlägg. Om den personen som nu vill ha reda på information om tex. var strypningarna sitter på sin hoj ska han/hon lätt kunna leta upp sin modell och hitta informationen om just den hojen.

jag måste faktiskt erkänna att jag gjorde en tabbe, läste inte igenom trådarna nyligen igen. det var ett tag sen förra gången, och ja dom är ganska korrekta, dom behöver nog bara rensas lite...
MEN jag tänker se till att det kommer upp en tråd så småning om med vart man kan köpa trim, och kanske en moppefucko ordlista över vad varje del är till för :)

det verkar som det kan behövas en sådan...

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
shoik skrev:
MEN jag tänker se till att det kommer upp en tråd så småning om med vart man kan köpa trim, och kanske en moppefucko ordlista över vad varje del är till för :)

Låter bra. Kan ju hålla med om att dessa "Var kan jag köpa trim till.." trådarna börjar man ju bli lite trött på att läsa.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
shoik skrev:
jag måste faktiskt erkänna att jag gjorde en tabbe, läste inte igenom trådarna nyligen igen. det var ett tag sen förra gången, och ja dom är ganska korrekta, dom behöver nog bara rensas lite...

det verkar som det kan behövas en sådan...

Moppefucko ordlistan skulle vara kanon för mig och jag tror att ni håller med :banana

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Man kanske skulle göra en ny sticky som har samma innehåll fast med annan titel, typ "TRIMMA Bo0OosT hyndratyysen hoArsEPoWre, Gällre ala hÅjZar/MopPeD0z".

... eller vad tycker ni?

förlåt...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...