Ang. eventuellt köp av hjälmkamera

Mollyspappa

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Såld....
fire_wheel skrev:
som rubriken lyder så ska ja köpa en hjälmkamera och ja har funderat på http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm om de e nån som har köpt där ifrån och om man blir nöjd eller om de finns andra ställen på nätet eller i sverige förutom iceman och w-motoracing som de går att köpa :banana

Hõla,
jag försökte köpa från w-motoracing men fick aldrig kontakt med dem då jag behövde svar på några frågor.
Ringde och pratade med dem på RF-Concepts och köpte sedan mina grejer därifrån.
Hur nöjd som helst! :)
De hade inte allt hemma och jag fick besked att de skulle få in sakerna senare samma vecka och frågade om jag ville ha en dellev. eller allt på en gång. Bad de skicka allt kom hem och det tog precis som de sade bara ett par dagar och allt kördes hem till dörren.
När du beställer - glöm inte att frakten är förhållandevis dyr så köp ALLT på en gång och snåla inte - kvalitén verkar hur bra som helst (har bara testkört det hela).

Blev dock lite förvånad då den LANC Remote control faktiskt tillverkas av ett svenskt företag: SkyTools AB i Trelleborg (www.skytools.m.se)

OBS: om du tycker att du behöver en förlängningskabel (som jag) så finns det en lite kortare i stället för den om 10 meter som anges på hemsidan men de har inte hunnit lägga upp den ännu - ring in ordern så hjälper de dig.

Hoppas du blir lika lycklig som jag i köpet - nu j-vlar skall jag dokumentar mina krascher.
:banana

/Johan

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...