Ang moderators.

Solid snake

Guest
Hej moderators!

Jag tycker att steffo tar bort ganska mycket inlägg, även dom dom inte är omogna, jag tycker även att du tar bort många trådar, ett tag slutade du med det men så började du med det igen. :confused:

Här stå i DENNA TRÅDEN! att vi ska säga till när vi tycker att du är lite väl hård.

Så jag ber dig att lätta på trycket lite och att inte ta bort alla inlägg, jag menar det finns ju inget att läsa om du tar bort alla inlägg och trådar.

Ibland har du även tagit bort trådar som jag har tyckt varit intressanta.

Och lättar du inte på trycket (detta är inget hot) så tycker jag att vi ska få nya moderators.

MVH

Solid snake

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Till att börja med, bra skrivet! :tummenupp

Håller helt med, det är på tok för många trådar som försvinner spårlöst, lätta på trycket lite, trådar som börjar lite omoget kan svänga och bli riktigt intressanta trådar, ge det en chans, om du tycker en tråd spårat ur, skriv en varning i den först att om vi fortsätter i samma stil låser du den! Allt blir så mycket bättre på så vis... :tummenupp

Klankar inte ner på moderatorerna, utan försöker ge tips på hur saker och ting kan förbättras, förmodligen samma sak som solid försöker med, så ta inte illa upp... :gnissla

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Håller med, det har varit lite väl hårda tag nue på sistånde.
okej att det är spamm, det är ju trotts allt en stor del av sh.com (OT) osv...

men det har även hävdats omogna inlägg osv, som inte har varit så farliga enligt min mening....

mvh//shoik

btw: annars ett snyggt jobb
(man får sällan beröm när man gör något bra, men gör man något dåligt blir det ett jäffla gnäll) :)

och snake :7peta

Solid snake

Guest
NSR_Martin: Du tar orden ur min mun. :tummenupp

Shoik: Inget jävla spamm i denna tråden, detta är en seriös tråd.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
shoik skrev:
btw: annars ett snyggt jobb
(man får sällan beröm när man gör något bra, men gör man något dåligt blir det ett jäffla gnäll) :)

och snake :7peta

Håller med till fullo, dom får inget berömm för allt slit dom gör, för dom GÖR mycket nytta med :fakta Bara lite väl hårda....

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Är du sur nu för att jag tog bort dina 89 inlägg som inte hade nått med tråden att göra.. Bara massa :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta
Som ingen hade glädje av att läsa utan bara sånt man stör sig på.

Solid snake

Guest
Mm, ni ska ha beröm för allt bra ni gör. :bow

Men ni kan väl släppa på tyglarna lite? :)

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Det finns ingen mening med att ta bort trådar helt. Skriv först en varning, typ "skräpning, annars...", hjälper inte det så låser du/ni tråden och skriver en vettig förklaring varför. Så upptäcker förmodligen folk att man inte skall spamma ihjäl en tråd.

På ett ungefär. :va

Solid snake

Guest
uggla skrev:
Är du sur nu för att jag tog bort dina 89 inlägg som inte hade nått med tråden att göra.. Bara massa :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta

Dom skiter väl jag i, jag blir sur när ni ändrar mina inlägg som är rätt till fel, som det där med däckdimension och olika märken på däck fram och bak.

EDIT: Det där var ett tag sen ni ändrade det inlägget, men han bultacomannen skrev en tråd på forumet där jag tjötade lite med honom, vipps så var mina inlägg borta.

Last edited:

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Suzuki
Ja tycker nästan att det behövs nån mer moderator i 125 delen

Inte för att nuvarande gör ett dåligt jobb, men det skulle bli mer ordning.

Visst det kan väl vara kul med lite skämt i trådarna men ibland så överdriver man lite för mycket.

Och ni behöver ju inte ta bort trådar, det räcker med att ni låser dom. och ibland så överdriver ni lite.

Men keep up the good work :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Tjet skrev:
Det finns ingen mening med att ta bort trådar helt. Skriv först en varning, typ "skräpning, annars...", hjälper inte det så låser du/ni tråden och skriver en vettig förklaring varför. Så upptäcker förmodligen folk att man inte skall spamma ihjäl en tråd.

På ett ungefär. :va

Precis vad jag menar med, om en tråd bara spårlöst försvinner är det ibland svårt att förstå varför. Bättre att först ge en varning om vad som ska slutas upp med i tråden, görs inte detta låser man den och skriver en vettig förklaring till varför, det hade varit toppen... Då lär sig folk hur man inte ska uppträda i trådar (gäller mig med), vilket i slutändan leder till mindre arbete för er moderatorer.... :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
uggla skrev:
Jag tror ingen blir sur över det. Onödigt spamm är onödigt spamm, som det inte finns nån som hellst läsvärdighet i, sånt ska bort, men jag tycker det finns "ickeonödigt" spamm med om man säger så, bara man håller det på en hyffsad nivå så tycker jag det är helt okej, bara tråden uppnår sitt mål först, och som högsta prioritet...

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Solid snake skrev:
Dom skiter väl jag i, jag blir sur när ni ändrar mina inlägg som är rätt till fel, som det där med däckdimension och olika märken på däck fram och bak.

EDIT: Det där var ett tag sen ni ändrade det inlägget, men han bultacomannen skrev en tråd på forumet där jag tjötade lite med honom, vipps så var mina inlägg borta.

Jag har inte tagit bort ett skvatt! Tog bara bort ditt spamm som inte hade nått med nånting att göra utan ni satt bara och drygade er :arsele
När det blir sånt där spamm så blir hela tråden oseriös och man kommer ingen vars i den. Spam och sånt där kan ni ta i gästböckerna som finns på alla profil nu. Men det du sa att ändrar inlägg har jag inte rört nått på, skulle aldrig ändra nått som jag inte har en aning om.

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Solid snake skrev:
Hej moderators!

Jag tycker att steffo tar bort ganska mycket inlägg, även dom dom inte är omogna, jag tycker även att du tar bort många trådar, ett tag slutade du med det men så började du med det igen. :confused:

Här stå i DENNA TRÅDEN! att vi ska säga till när vi tycker att du är lite väl hård.

Så jag ber dig att lätta på trycket lite och att inte ta bort alla inlägg, jag menar det finns ju inget att läsa om du tar bort alla inlägg och trådar.

Ibland har du även tagit bort trådar som jag har tyckt varit intressanta.

Och lättar du inte på trycket (detta är inget hot) så tycker jag att vi ska få nya moderators.

MVH

Solid snake

Tycker att de "nya" moderatorerna gör ett bra jobb! :tummenupp

Är så jäkla trött på att se inlägg, som bla. du är expert på att göra, som ser ut såhär:

" ***** puss pårej :kär :kär **** är bara min!! :fatta! :fatta! :rofl :7peta Eller har du varit otrogen? :död :fatta!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=909338&postcount=58

Hoppas att budskapet går fram...

Last edited:

Solid snake

Guest
uggla skrev:
Jag har inte tagit bort ett skvatt! Tog bara bort ditt spamm som inte hade nått med nånting att göra utan ni satt bara och drygade er :arsele
När det blir sånt där spamm så blir hela tråden oseriös och man kommer ingen vars i den. Spam och sånt där kan ni ta i gästböckerna som finns på alla profil nu. Men det du sa att ändrar inlägg har jag inte rört nått på, skulle aldrig ändra nått som jag inte har en aning om.

Jag sa inte att det var du som hade ändrat mina inlägg. :)

Steffo ändrade mitt inlägg för ett bra tag sen till felaktig information.

När ni ser att det börjar bli spamm, varna då, o blir det inte bättre så låser ni tråden, ta inte bort den, finns ju folk som vill läsa när den var seriös i början, lite dumt o bara slänga bort den informationen som var med i början.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
uggla skrev:
Jag har inte tagit bort ett skvatt!...

Psst, Solid skrev steffo i början...

Mac skrev:
Är så jäkla trött på att se inlägg, som bla. du är expert på att göra, som ser ut såhär:

Vem är inte det, men det finns läsvärt och intressant "spam" (rättare sagt OT) med, det är det jag tycker det tas bort för mkt om, ifall tråden redan uppfyllt sitt syfte kan den väll få ligga kvar och spammas lite, eftersom det värkar finnas ett behov att att spamma av sig lite... :hihi

Solid snake

Guest
Mac skrev:
Tycker att de "nya" moderatorerna gör ett bra jobb! :tummenupp

" ***** puss pårej :kär :kär **** är bara min!! :fatta! :fatta! :rofl :7peta Eller har du varit otrogen? :död :fatta!

Hoppas att budskapet går fram...

Då kommer du inte att få ett lätt liv kan jag säga dig.

Men jag har typ slutat med o göra dom inläggen, och om jag mot förmodan skulle göra såna inlägg så skriver jag nått vettigt o sen lägger jag dit mina smileys.

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Vem är inte det, men det finns läsvärt och intressant "spam" (rättare sagt OT) med, det är det jag tycker det tas bort för mkt om, ifall tråden redan uppfyllt sitt syfte kan den väll få ligga kvar och spammas lite, eftersom det värkar finnas ett behov att att spamma av sig lite... :hihi

Snälla! Ta det på MSN eller något liknande. Varför ska alla behöva läsa massa ointressant spam?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...