Jag tycker oftast de trådar Swedie stänkt har nått en stadie då de inte kommer återgå till trådens egentliga ämne och att han löst det ganska bra. Det är ju faktiskt ett hojforum även om Jag vet att folk kan bli iriterade på varran.
Skulle jag använda dina regler skulle jag få banna många i WCX tråden. Men jag har inte bannat en enda person, utan istället visa "var skåpet ska stå" (inte kaxigt menat).Mr. Cap skrev:Håller inte med riktigt! Det är hans forum och därmed hans ansvar att se till att när någon kastar paj på någon annan så ska den drabbade få chansen att säga sin mening och det offentligt. Jag vill ha möjligheten att svara offentligt lika mycket som han som kastar paj hade möjligheten att angripa offentligt!
På samma sätt tar WCX ansvar när någon kör med oss och inte sköter sig. Då får dom skärpa sig eller så är dom inte längre välkomna att åka med oss.
Mr. Cap skrev:Håller inte med riktigt! Det är hans forum och därmed hans ansvar att se till att när någon kastar paj på någon annan så ska den drabbade få chansen att säga sin mening och det offentligt. Jag vill ha möjligheten att svara offentligt lika mycket som han som kastar paj hade möjligheten att angripa offentligt!
På samma sätt tar WCX ansvar när någon kör med oss och inte sköter sig. Då får dom skärpa sig eller så är dom inte längre välkomna att åka med oss.
Kunde inte ha sagt det bättre själv, så jag lät bli.Goodstuff skrev:Borde inte svaren vara i paritet med "angreppet"?
UnderDog skrev lugnt och sakligt att det kanske inte är så bra att 40 personer börnar, wheelar, stuntar whatever inne i centrala Göteborg utan att man för sin egen skull kan ta det lite lugnt när det är mycket folk i krokarna. Det han fick tillbaka var pubertalt trams och skit i ordets rätta bemärkelse.
Håller med du ja.TinaTjejen skrev:Många av trådarna spårar ju ur. t.ex:
En tråd som handlade om att polisen hade draget vapen under en poliskontroll.
Diskussionen handlade till slut mer om att någon stavade dåligt och att nån inte var trovärdig för att denne körde 125:a och därmed inte borde ha B körkort![]()
En sån tråd är ju mest en massa tjaffs, som mest tar en massa plats och en tråd som ingen ändå orkar läsa klart.
Om nån gjort ett påhopp och tråden är stängd, då kan man ju förstå att det är svårt för den "påhoppade" att svara. Men MÅSTE man svara på allt då? Detta är ett forum, i verkliga livet är det nog inte såhär mkt tjaffs som det kan vara i trådarna ibland.
Tycker personligen att Swedie &CO gör helt rätt när de stänger sådana trådar.![]()
men du Valmers, dina förvridna personangrepp är lika tydliga som min finne i röven.valmers skrev:Det värsta är de förvridna personangreppen, som man inte fattar är personangrepp.
och exakt hur menar du då Chrille?Chrille skrev:Jag tycker faktiskt att Swedie har hittat en rätt sjysst nivå på städningen. Visst håller jag inte med honom alla gånger(jag går ju aldrig för långt) men det kvittar ju.
Bättre det än det motsatta. Alla vet vid det här laget att det är hopplöst att kritisera WCX/Gbg då de löser alla sådan situationer med vrål och skrik och så har det varit sedan tidernas begynnelse. Att vi inte bryr oss så mycket om det är inte detsamma som att det är ok - för folk utanför den inre SH-sfären så ser det extremt illa ut.
Ravetrancer skrev:och exakt hur menar du då Chrille?
//R
Jorå det stämmer ju ganska bra det du säger, men snarare så har vi en jävligt stark gemenskap.....sen e vi ju tuffa killar vet du välChrille skrev:Då menar jag att det ofta tar fyr om man kritiserar ert gäng. Precis som att du och jag har lärt oss hur nivån ligger och kan leka rövare rätt ordentligt utan några sura miner så ser det fruktansvärt illa ut för de som inte vet att vi har dansat den dansen förut. Att kalla ert gäng kritik-känsliga är inte en överdrift![]()
Ravetrancer skrev:..
Och jag saknar fortfarande din grill o min köttbit o en kall bärs din bonne. Du får komma hit istället eftersom du inte får tummen ur
//R
Bj skrev:Jag tror allvarligt att det var VÄLDIGT få utom WCX:arna själva som tog det som ett ANGREPP, personligen tyckte jag det mest såg ut som lite konstruktiva förslag, men jag förstår dock att det var ett misstag då han inte hörde till klubben.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |