Anmälan Class of 2009 weekend

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Så dom kan tissla och tassla, borsta håret på varandra och allt det andra tjejer håller på med(smink, låna kläder utav varandra, ljuga samt dricka vin och andra kärringdrycker)

Ja, eller hur!? :D
Det är det jag vill göra när jag kört 150 mil (minst!) på hoj... Hahaha

Klart sugen på att åka ner, kanske få sällskap av curly på vägen ner(?) och träffa folk, alltid trevligt :)

Absolut!:tummenupp

Fy fan. Nu måste vi få in mer folk på det här!
Verkligen ingen som är sugen på ett litet äventyr i sommar?

Hmmm, kan ju vara som så att det känns väldigt långt till helgen v.30. Ju närmare sommaren vi kommer desto fler vill vara med och leka?!
:fyllisar:banana

Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag bokar inte stuga utan släpar med mig tält ner :) kanske köper därnere och skänker det till någon sen..

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag förstår faktiskt inte rubriken alls. Men det är kanske något internt :va

På vilket sätt då?

Enligt min kalender var 2009 förra året.

Får man inte kalla en sammankomst lite vad man vill??

Jo, absolut. Det var inget förbud jag hänvisade till.

Missvisande kan jämföras med vilseledande om ordet känns nytt för dig. Men men, det är säkert bara jag som är otydlig och använder krångliga ord.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tog ni alla körkort tillsammans eller är det enda gemensamma nämnaren att ni tog kortet förra året?

Jaja, alla anledningar till att köra hoj o dricka öl är bra om man frågar mig.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Tog ni alla körkort tillsammans eller är det enda gemensamma nämnaren att ni tog kortet förra året?

Det gäller ALLA som tog A-kortet förra året.
Vissa utav oss har ju en bit att åka ner till Skåne (t.ex jag 50mil), så vi tänkte oss en sammankomst samt en liten mini mcsemester samtidigt.

Om du vill veta mer så finns det i körkortstråden 2009, samt intressanmälan för class of 2009 tråden.

Men givetvis är ALLA hojåkare välkommna. Men det var först tänkt för oss "nyblivna" från början.:tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag förstår faktiskt inte rubriken alls. Men det är kanske något internt :va

Enligt min kalender var 2009 förra året.

Jo, absolut. Det var inget förbud jag hänvisade till.

Missvisande kan jämföras med vilseledande om ordet känns nytt för dig. Men men, det är säkert bara jag som är otydlig och använder krångliga ord.

Då säger jag såhär då: Nej det är inte missvisande, eftersom det i tråden Körkort 2009 diskuterades att vi skulle ha en sammankomst främst för de personer som tog sitt A-kort under 2009.
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4534705&postcount=3214 mer läsning för att undvika vidare missförstånd.

Ibland får folk som har som enda gemensamma nämnare att dom kör hoj för sig att träffas. Chockerande!

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Då säger jag såhär då: Nej det är inte missvisande, eftersom det i tråden Körkort 2009 diskuterades att vi skulle ha en sammankomst främst för de personer som tog sitt A-kort under 2009.
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4534705&postcount=3214 mer läsning för att undvika vidare missförstånd.

Ibland får folk som har som enda gemensamma nämnare att dom kör hoj för sig att träffas. Chockerande!

Aah, jag glömde att läsa HELA forumet innan jag började läsa denna tråden. Slarvigt av mig, förlåt :krama

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Någon som vill hänga med mig när vi är i Skåne på en liten tur till Hässleholm?

Tänkte besöka följande museum då :yoparty
http://www.hassleholmsmuseum.se/fordonsutstallning.shtml

Kan bli en fin tur ut dit. Samt att vi då får göra något tillsammans än att bara köra omkring.

Ni som vill hänga med mig dit t.ex på Lördag eller någon annan dag kan ju skriva upp sig på listan:

1. Fraden (Andreas)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Fortsätt på listan.

Last edited:

tkdrille

Guest
rätt häftigt med de museumet, jag bor 15 minuter därfrån och har aldrig varit där =) MEn de som varit där tycker de är värt det...

De till barsebäck kan jag nog komma och hälsa på =)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping