må man ta sovepose, eller finnes det dyne og pute der?
Du behöver lakan, påslakan och kuddöverdrag. resten finns i rummet.
/Tommen
må man ta sovepose, eller finnes det dyne og pute der?
Ok Vi syns där nere. Hur blir det med Yngve ? Kommer han ? Om han inte kommer kan du väl ta den lediga platsen i en stuga ? Det blir billigare för dig då ?
/Tommen
Yngve kommer nok ikke, kneet blir ikke bra fort nok ser det ut som. Men det kommer en anna Altaværing...Jørn Losvar. Skal be han ta kontakt med dæ!
Desverre kan æ enda ikke trø på min fot etter 2 uker og blir neppe noe bedre til Mandag
Det skal ta 2-3 mnd før jeg er bra
SÅ Jørn får låne min Sprinter ( ikke slipp han ut på banen med den ) så litt av meg blir på Kemora
Ok be att han ringer mig +46702454720 /tommen
Hmmm hovfotografen har inte hunnit fota Men Stefan lånade min kamera och tog några bilder, desvärre har jag kameran på RAW och har ingen vettig konverterare i denna dator. Men här kommer en liten teaser, Ingemar på sin nya kwack och PJ på "sin" nya Sukka aka Ingons DuracellsukkaNå?
Nyheter? Hur underbart är det? Hur avundsjuka ska vi vara? Kan inte hovfotograf Guinness lägga upp någon bild att dregla över?
:nyfiken
... Men här kommer en liten teaser, Ingemar på sin nya kwack och PJ på "sin" nya Sukka aka Ingons Duracellsukka ...
...och undertecknad på M1:an "Observera dom vita stövlarna" ala Tubenstyle...
Va?!!?Det var verkligen en supertrevlig vecka! Bara en massa härliga människor, härlig åkning, hojen gick som på räls, massor av film...till och med maten var bra...
Jeg er bare sååå fornøyd med hvordan turen til Kemora gikk! Fy f.. så bra det var.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|