Anmälan Spanienträning Dec.

Swedie skrev:
Marcus, jag är från eskilstuna och om du berätta vad det handlar om för grejer (storlek iaf) så får vi se om inte jag o Webspy här kan ta med det hit hem om vi möts upp på vägen utan att det blir allt för mycket av en avvikare för oss.

bara det inte blir för stor avvikare så det väl lugnt... jag tror dock att vi kommer ha rätt full bil !

//A

Eskilstuna, jo jag vet. Jag har snackat med dig pa Svistad ett antal ggr när du startade din RR karriär :tummenupp

Förstar om ni har mkt i bilen men jag är glad för den lilla plats som finns at mina grejor. Förhoppningsvis sa har ni inte alla däcken med er hem som ni hade med er ner.

Det som ska hem till Eskilstuna pa ett eller annat sätt är: Sommar däcken, kläder, 17 CD-skivor, 5 par skor, 1 dammsugare, 2 osthyvlar, nagra 1 liters öl glas, lite böcker, 2 hjälmar, 1 par RR handskar, 1 ryggplatta, 1 par skridskor, lite sängkläder, lite mer dricksglas o andra smagrejor.

Om det nu finns plats för 6 banankartonger eller 1 osthyvel sa är jag lika glad och tacksam :banana

Det kanske finns ngra andra som ska ner och som har plats?

Jag vet inte vilken väg ni kommer att köra men om ni ska aka över Lyon och Luxenburg sa kommer ni att passera Dijon i Frankrike och dit har jag 35 mil. Om ni ska aka längre österut genom Tyskland sa kommer ni passera Basel (Schweiz) och dit har jag 12 mil.

Marcus

Marcus, lät tyvärr som alldeles för mycket. Skicka en fet karting med nått fraktbolag. Blir säkert billigare än vad vi skulle ta för det ;) :hihi

Vi är två från lakritsremsan som vill med, vi funderar dock på hur vi ska få ner hojarna. Har nån plats i nån buss vi kan hyra in oss på eller vet nån nåt annat bra fraktsätt?

Vi tänkte nog flyga i sånt fall. Är det nån mer som flyger?

FredR1k skrev:
Vi är två från lakritsremsan som vill med, vi funderar dock på hur vi ska få ner hojarna. Har nån plats i nån buss vi kan hyra in oss på eller vet nån nåt annat bra fraktsätt?

Vi tänkte nog flyga i sånt fall. Är det nån mer som flyger?
Vi har inte plats. Vi kommer ha en superpackad Minibuss som det inte kommer få plats nånting extra i.

Jag har nog fixat däck Webspy. Ska se hur mycket o ifall det blir "över" till dig. Ska försöka. Dock nya grejer tror jag det blir.

Nära nu..

Bara 7-dagar kvar.. Det årliga regnet är förhoppningsvis över nu :) (Regnat 4 dagar i streck) Fick just veta att Sonen ska få börja värma sig på sin nya 125:a veckan efter :tummenupp Vi ses snaaaart..
// Anders Gull

Närmar sig.

Nu är det nära :brinnerup Måndagen den 13:e vid runt 09.00 blir vi insläppta på banområdet, Ett litet snabbt och samlat förarsammanträde så bör körningen vara i full gång vid 10-tiden :tungan Sedan åker vi så länge det går :D
Ses snart alla :)
MVH Anders Gull

Can't wait!! men jag behöver däck! Äre nån här som har däck att sälja till mig? behöva sproilans nya slicks (helst Michelin, men Pirelli funkar). Billigt tack!

Slicks är ordnat nu. Borde räcka med 2 set slicks. Äre någon som kan ta med ett extra set med Regndäck? Utifall... då mina är smärre slitna (brunnit upp).

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick