Nr:18
Snabbare än Don Queer
Nu är det hög tid att anmäla sig till SEC premiären på Sviestad! I nuläget har bara 9 lag anmält sig, och inte en enda i Sprint!
Vad sker? Hörde lite otäcka rykten om Sviestad.
What???? Berätta!
Hörde rykten om eventuell inställning av endurance't, men Humlan och Bergsman har gjort ett gott jobb och racet blir av som jag tolkat det.
Hej endurancerävar!
Fantastiskt kul att det finns en enduranceserie igen. Mer racing för pengarna går inte att hitta!!!
Jag gjorde ett försök att anmäla ett endurancelag till Sviestad genom Svemos TA-sida i natt men det stupade på att jag nekades gå vidare eftersom jag fick en varning om att laget innehöll för få medlemmar trots att jag registrerat mig själv och en nyfunnen endurancebroder. Beror det på att min tilltänkte lagmedlem inte hunnit lösa ut sin licens för året ännu eller att jag registrerade honom som gästförare (men ändå sökt in honom med licensnummer och allt)?
Ytterligare en fråga: Går det att betala på plats med kort eller cash för oss som satt ihop ett lag i all hast och som inte riktigt vet hur, vad eller med vem mer vi ska åka med ännu (men köra endurance vill vi ju inte missa så klart)?
MVH Björn
Ge mig uppgifter så lägger jag in ditt lag med dig som lagledare. Därefter kan du lägga in dina medlemmar. Enklast så.
Maila till "humlan@endurancecupen.se" med lagnamn, önskat startnummer, lagledare, telefonnummer,
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|