Wiseguy skrev:Är inte banditen nästintill identisk med GSX600F..?
Och den har väl clip-on styre utan någon slags högre variant.
Börja med att kolla där..
Atlas skrev:Jag är helt säker på att Du kommer att få hojen riktigt fin!!
Ser fram mot att se ditt färdiga resultat och att följa dig på vägen dit.
Atlas skrev:Hm!
JA!
Därför att jag är en farlig konkurrent!
Självklart kan tjejer bygga hoj!
Jag stödjer alla som bygger fighter´s, dvs även dig.
Atlas
Atlas skrev:Det betvivlar jag..
Det andra betvivlar jag INTE!
Tror att ALLA har en plats på podiet som nr 1..
Huvudsaken är ju att vi får igång intresset för Fighter byggen i sverige??
Tror att denna "tävling" kan få en bidragande faktor till det..
Tjingelin och åter till tråden.
Ha en bra dag/kväll tjejjen!
Jabben skrev:Jag anmäler mig till Swedish Streetfighter of the year award 2006 med följande hoj:
Suzuki GSXR 1100 -92
Påbörjat bygge som aldrig blev klart förra vintern. Det finns en del att göra, först ska motorn rivas och plockas ihop igen, sen börjar det roliga
berglundracing skrev:Den är inte körbar just nu......men jag löser bilden på nått sett.
Fick du mitt PM?.
Thomas
berglundracing skrev:det är väll snarare min dator/forum mognad som sätter stopp just nu..........
Hur får man upp bilden i tråden??????
FreddaAbborre skrev:Har tänkt lite på det där med prisfrågan. Visst är skryträttigheterna för Sverigest Streetfighter No1 högslående, men något pris man kan ta i är alltid uppskattat. Förslagsvis är ju då en Streetfighter-tröja rätt pris (eller om någon har känningar inom nån MC-firma och kan ordna ett presentkort eller så mot lite publicering). Blir det något som ska betalas av "oss" så föreslår jag en symbolisk anmälningsavgift á 20.- eller vad det kan kosta för att täcka upp en tröja.
Bara en liten tanke...
En av sakerna är att jag vill att det skall vara möjligt för alla att vara med och tävla. Samt att ha en möjlighet att vinna.FreddaAbborre skrev:Har tänkt lite på det där med prisfrågan. Visst är skryträttigheterna för Sverigest Streetfighter No1 högslående, men något pris man kan ta i är alltid uppskattat. Förslagsvis är ju då en Streetfighter-tröja rätt pris (eller om någon har känningar inom nån MC-firma och kan ordna ett presentkort eller så mot lite publicering). Blir det något som ska betalas av "oss" så föreslår jag en symbolisk anmälningsavgift á 20.- eller vad det kan kosta för att täcka upp en tröja.
Bara en liten tanke...
Wiseguy skrev:En av sakerna är att jag vill att det skall vara möjligt för alla att vara med och tävla. Samt att ha en möjlighet att vinna.
Så fort man blandar in prispengar och vinster så tenderar tävlingen bli på blodigt allvar med sponsorer och div annat.
Och då brukar det vara som så att dom som har mest pengar vinner.
Och det är ingenting jag vill i dagsläget.
Alla ska kunna vara med och ha en chans att vinna.
En "liten" pokal/plakett eller en SF-tröja med rätt tryck kanske jag kan ordna fram.
Återkommer med mer info om det sen när finalen börjar närma sig. Och det är långt kvar dit..
Vad det gäller publicitet så får framtiden utvisa vad som händer på den fronten..
Ingenting spikat eller klart. Men tankar och ideér finns. Vi får se vad som går att genomföra och vad som inte funkar.
hojbrud skrev:Du bilr aldrig nöjd du.....
du vinner ändå inte
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |