Hej alla som tyckte jag gjorde fel.
Nu har alla svar om överklagan kommit.
Jag fick boka nytt körprov som bokades av trafikverket.
Där det var 2 olika trafikinspektörs chefer som kolla mig och menar jag kolla.
Vid manöverprovet så meddela de från start:
Du får 1 chans bara ingen extra chans som man normalt får .
Säkerhetskontrollen fick jag visa samtliga punkter trodde de skoja men var bara börja förklara för 2 som stod med armarna i kors.
Sen var det lågfart med en som gick bredvid han förklara att detta var för att jag skulle se att jag ej körde för fort.
Sen högfart och bromsning.
Allt gick självklart bra.
Sen när vi ska ut i trafik så säger de att det blir inte 30 minuter utan vi kommer vara ute i ca 1 timme.
Fråga inget tyckte det bara var konstigt men tänkte det är ju de som bestämmer.
Väl ute i trafik så syna de ALLT de kolla alla punkter de kunde hitta i sina böcker och leta verkligen efter fel och brister.
In på svåra situationer konstiga högerregeln ja alla konstiga ställen gömda stop skyltar mm Ja som sagt de hade pluggat på om stan i alla fall.
När vi kommer åter så förklarar de att allt detta gjorts för att de verkligen skulle se att jag kunde köra och för att bevisa att hon gjort fel.
Jag blev godkänd med beröm.
Och de tog bort mina tidigare uppkörningar och kostnader.
Och la till att hon begått tjänstefel då hon gjorde som hon gjorde för att hon ej gilla en vissa trafikskolor.
De hade fått in flera klagomål på henne.
Men som sagt min överklagan gick igenom och jag bevisa att hon gjort fel där jag hade rätt.
Men som sagt ni som håller på överklaga inte för överklagandes skull utan ska det överklagas så ska man veta till 100% säkerhet att personen har gjort fel.
För de kan kolla er j hårt för att göra en bedömning vem som gjort fel.
mig ringde de i fredags och fråga om jag kunde och ville köra upp på måndagen igår.
Jag sa att jag behövde kolla med min körskola de sa att det var ok.
Så inför en kontroll så blir man ej förvarnad utan som jag tyckte bara det var j konstigt att trafikverket ringer och säger att de fått ett återbud som de aldrig normalt gör.
Men idag vet jag varför de ringde.
Men som sagt jag klara det med mer en godkänt så nu blir det 2 hjul nästa säsong.
Nu har alla svar om överklagan kommit.
Jag fick boka nytt körprov som bokades av trafikverket.
Där det var 2 olika trafikinspektörs chefer som kolla mig och menar jag kolla.
Vid manöverprovet så meddela de från start:
Du får 1 chans bara ingen extra chans som man normalt får .
Säkerhetskontrollen fick jag visa samtliga punkter trodde de skoja men var bara börja förklara för 2 som stod med armarna i kors.
Sen var det lågfart med en som gick bredvid han förklara att detta var för att jag skulle se att jag ej körde för fort.
Sen högfart och bromsning.
Allt gick självklart bra.
Sen när vi ska ut i trafik så säger de att det blir inte 30 minuter utan vi kommer vara ute i ca 1 timme.
Fråga inget tyckte det bara var konstigt men tänkte det är ju de som bestämmer.
Väl ute i trafik så syna de ALLT de kolla alla punkter de kunde hitta i sina böcker och leta verkligen efter fel och brister.
In på svåra situationer konstiga högerregeln ja alla konstiga ställen gömda stop skyltar mm Ja som sagt de hade pluggat på om stan i alla fall.
När vi kommer åter så förklarar de att allt detta gjorts för att de verkligen skulle se att jag kunde köra och för att bevisa att hon gjort fel.
Jag blev godkänd med beröm.
Och de tog bort mina tidigare uppkörningar och kostnader.
Och la till att hon begått tjänstefel då hon gjorde som hon gjorde för att hon ej gilla en vissa trafikskolor.
De hade fått in flera klagomål på henne.
Men som sagt min överklagan gick igenom och jag bevisa att hon gjort fel där jag hade rätt.
Men som sagt ni som håller på överklaga inte för överklagandes skull utan ska det överklagas så ska man veta till 100% säkerhet att personen har gjort fel.
För de kan kolla er j hårt för att göra en bedömning vem som gjort fel.
mig ringde de i fredags och fråga om jag kunde och ville köra upp på måndagen igår.
Jag sa att jag behövde kolla med min körskola de sa att det var ok.
Så inför en kontroll så blir man ej förvarnad utan som jag tyckte bara det var j konstigt att trafikverket ringer och säger att de fått ett återbud som de aldrig normalt gör.
Men idag vet jag varför de ringde.
Men som sagt jag klara det med mer en godkänt så nu blir det 2 hjul nästa säsong.