tänk er själva att veta att man som kille ligger lika eller t.o.m efter en tjej....sånt måste bara ta på en killes självförtroende
Jag hoppas att dom kan söka tröst i att dom ligger efter den bästa kvinnan i världen
. Och eftersom hon inte ligger absolut först så är nog killarna som ligger efter henne vana att ligga efter i vanliga fall.
Töntigt som fan med V.J. Singh och dom andra räddhågsna.
Tittar aldrig på golf, men det var kul att se på den här gången eftersom det var så speciellt. Hoppas att det går bra i andra omgången. Synd att hon klantade till det lite och gjorde en bogey eller två bara. Birdien var nice. Tror jag såg att vadslagningsfirmorna tippat på att hon skulle hamna på +7.
Tekniksporter är kul med blandat startfält, se på hästhoppning t.ex. När det gäller koncentration och motorik tror jag kvinnor egentligen har en fördel, som i skytte. Magdalena Forsbergs skytte gick inte av för hackor. Men när fysik kommer in så blir det inte så lyckat. Mix i brottning eller boxning någon? Men ok, jag läste också att någon kinesiska i 47 kilos klassen i tyngdlyftning klarat 210 kg eller nåt, och där slår hon alla nordiska män med hästlängder, t.om. i högre viktklasser. Men så är ju också tyngdlyftning mer teknik än styrka. Hmm...
Äh, nu svamlar jag mycket känns det som. Kanske borde deleta hela posten, he he.
Edit: Jag ser också att hon inte är större i Sverige än att hennes namn blir felstavat i folks topic