Annica Sörenstam

Lisa

vem bryr sig?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
......
Tjejtennis är mycket roligare att titta på än killtennis. Sedan tycker jag att all fotboll skall förbjudas. :fakta

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ace Niki skrev:
Det där är en myt. Jag har då aldrig stött på tjejer som motarbetar tjejer. [/B]

Myt???
Haha, titta på ett avsnitt av the Bachelor, sitt bordet brevid 3 tjejer som snackar över en fika eller sätt dig i en gymnasiekorridor en hel dag...

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Originally posted by Ace Niki: Det där är en myt. Jag har då aldrig stött på tjejer som motarbetar tjejer.
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Burre:
Myt???
Haha, titta på ett avsnitt av the Bachelor, sitt bordet brevid 3 tjejer som snackar över en fika eller sätt dig i en gymnasiekorridor en hel dag...

...eller gör det jag provade förra helgen... Gå ut ensam med sju brudar på en nattklubb...

...slutade med tjuta... :notme

Nu ska vi dock inte tappa tråden:

I kväll gäller det, GO A-N-N-I-K-A !!! :bow

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Jag tycker iofs inte att mitt inledande inlägg handlar så mycket och själva golfen, utan mer om att den första kvinnan på touren någonsin är SVENSKA och heter ANNICA SÖRENSTAM!!!!

Själv har jag spelat lite golf tidigare, dock inte medlem i någon klubb numera. Men det handlar inte om det. Det handlar inte hurvida golf går att kombinera med sporthojsintresse. Det handlar om att följa Svenska framgångar! Oavsett om dem heter Christian Ohlsson, Kajsa Bergkvist, Peter Forsberg eller Annica Sörenstam.

Annica Sörenstam är den främsta kvinnliga golfaren genom tiderna och står just nu inför hela världspressen och representerar Svea rike.
Dessutom gör hon det på ett sätt som hela världen älskar att se. Med andra ord, en kvinna som andra kvinnor bör se upp till.

Att det går bra för henne är sedan en drivkraft i sig, att fortsätta tycka gott om henne och hennes framfart i sporten golf.

GO ANNICA and GO SWEDEN ! ! ! ! ! ! !

Så en kommentar som säger "kan man gilla golf OCH sporthojar?" betyder att man antagligen är en sk. SUPERNERD, som värdesätter sitt liv i hur många verktyg man har i sitt garage!
Tyvärr finns det allt för många nördar som kör hoj. Jag är så trött på alla jävla nördar här inne!

MvH
Excalibur

PS. Fan va kul att Henke Larsson fick göra två mål för sitt Celtic i finalen mor FC Porto... Synd att de förlorade dock DS.

Last edited:

Hotrodbiker

Bara blå
Gick med
6 May 2003
Hoj
Daytona -02,Yamaha R1 -08, Kawa250 -72,Husaberg 570 -12
Trodde nördarna satt framför datorn i stället för att gå ut i garaget,,,,,,, :crash

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Sporthoj och golf kan visst kombineras!!! :fakta Se bara på mej jag är iofs en ny sporthojs fantast men ändå, jag har golf som YRKE och det funkar aldeles utmärkt för mig. Även om man hatar golf så tycker jag att en kvinna som Sörenstam är vär all respekt. Desutom vll jag tillägga att golf ÄR en kraft sport :D och den som slår längst vinner :rock

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...